Facebook data

1
nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes
#62933 nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

asp
graphgraph

Är på jakt efter nån gammal skateboard man kan sparka fart til ica med och köpa mjölk.

Nån som har detta liggandes skräpandes i garaget som ni vill bli av med?
betalar självklart för den och frakt.

nåt i stil med den på bilden.

Logga in för att svara
#62944 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Ingen bild? Jag har iaf en Powell&Peralta, med tracker truckar, T-bones hjul och rails. Budgivningen startar på 600 kr.

Logga in för att svara
#62946 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

asp
graphgraph

ok.

Är intresserad. du kan väl skicka bild på den till min mail. =)

hedstrom.g@gmail.com

Logga in för att svara
#62949 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Johan skrev:
Ingen bild? Jag har iaf en Powell&Peralta, med tracker truckar, T-bones hjul och rails. Budgivningen startar på 600 kr.
Eh... vilken P&P-bräda e det? Har den dom klassiska måtten 10x30 tum och platt nos? Jag skulle gärna vilja se en bild på den.

Logga in för att svara
#62953 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
Johan skrev:
Eh... vilken P&P-bräda e det? Har den dom klassiska måtten 10x30 tum och platt nos? Jag skulle gärna vilja se en bild på den.

ESTA! Du kan få köpa min P&P Lance Mountain från 1988. Den chockrosa med springande människor och hundar som silhuetter!

Logga in för att svara
#62954 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

schlook skrev:
Esta skrev:
Johan skrev:

ESTA! Du kan få köpa min P&P Lance Mountain från 1988. Den chockrosa med springande människor och hundar som silhuetter!

Hmm, jag avskyr rosa, ärlig! Har lovat mig själv att aldrig befatta mig med den färgen. Laxrött går an men inte pink. Nu blev det ett stort dilemma för målar jag om brädan, försvinner ju den schyssta grafiken.
... ... ...
Lägg undan brädan så tar jag den nästa ggn vi dricker kaffe.

Logga in för att svara
#62955 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Det är en P&P Ripper, och jag har rat bones på den, inte T bones. MEN det blir isf budgivningsförfarande, jag använder ju den

Logga in för att svara
#62956 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Oj. Blev visst fel. Den är skitig för att jag har åkt i regnet med den idag..

Logga in för att svara
#62957 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Ehh. Inte så många rätt... Det är inte tracker truckar, det är Independent...

Logga in för att svara
#62960 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Johan & Schlook, är era brädor platta (förutom tailen) eller concave på tvären?
Jag må vara gammaldags men jag önskar en platt bräda + tail förstås, ingen concave nånstans. En Tony Alva från tidigt 80-tal vore guld! Santa Cruz funkar oxå. Men en Dogtown-bräda står högt högt upp på listan. Trucks o hjul har jag kvar.

Logga in för att svara
#62964 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Esta, rippern är lätt konkav. Om du är ute efter en mer platt bräda, kolla efter en gammal poolbräda från 80-talet. Typ som vato rat brädan som står till vänster om rippern. Den är helt sjuuuukt skön att bara cruisa runt på.

Logga in för att svara
#62971 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Johan skrev:

Logga in för att svara
#62975 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

schlook skrev:
Johan skrev:

Nu MÅSTE frun din komma hem!!!

Logga in för att svara
#62976 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

jag menar: hur kan du tända på en skruvdragare???

Logga in för att svara
#68302 Svar: nån som har gammal 80 tals rullbräda ligandes 15 år sen Stoke: 0

Magnus7710
graphgraph

schlook skrev:
Esta skrev:
Johan skrev:

Vid en flytt blir min gamla Lance Mountain slängd. Gillar inte att åka på de nya smala brädorna.
Är intresserad av gamla Powell Peralta brädor gärna Lance Mountain.
Har ni nån gammal bräda liggande som ni vill bli av med får ni gärna mejla bilder magnus7710@hotmail.com
MVH Magnus

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!