Facebook data

1
nigel perrow shaped sponsored boards for RAT!
#99469 nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

kierens dad Nigel used to shape all my sponosored boards and here's a pic of my 87´quiver, 6´4" and 6´8" shaped specifically for me by Nigel..i stood in the shaping room with him the whole 7 hrs of shaping drinkin beers with him and hangin out..the 2 best boards i EVER rode..yeehooo gooo kieren! will get the photo on for you guys soon!!..peace from rat, pray for surf

Logga in för att svara
#99470 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

yeeeeeeaaaahhh kieren won the pipe master!! he'll be 35 on the 1st Jan 2012..probably the only title he'll ever win..a hand shaped board by jerry lopez covered with silver leaf,hand sprayed with a picture of andy irons bottom turning at pipe by the best sprayer ever and glassed, glossed and polished by the best glasser and jerry lopez's best friend! what a prize..i get to hold it next year when i go to oz...or at least touch it hehehe..here's the pic of some of the boards his dad NIgel,(who owned Town and Country Australia in the 80's) shaped for me when i was sponsered by them..at the time of this photo i was 26 and i had been at a BBQ at his dad's house at lennox and picked up the boards 6 months earlier...kieren was 10 years old and running around in the yard playing 'tagen' with me hehehe..i'm stoked for him..here's the boards from Nigel...

Logga in för att svara
#99471 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

fuck they wont go in and iv'e reduced them to 500...aaaarrrr..provar imorgon!!..synd

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#99472 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: -5

POGA
graphgraph

Wow. -Vad säger jante om detta..?

Logga in för att svara
#99474 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

RATMAN skrev:
fuck they wont go in and iv'e reduced them to 500...aaaarrrr..provar imorgon!!..synd

Rat they have to be smaller than 500 even the HEIGTH!!

Logga in för att svara
#99484 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Kommer att bli grymt att få se en bild på dig med den där brädan.

Logga in för att svara
#99485 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Logga in för att svara
#99486 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

vad fan är fel redax?? förstår inte..den är reducerad men när jag skickar de är inlägget tom!!??

Logga in för att svara
#99505 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

RATMAN skrev:
vad fan är fel redax?? förstår inte..den är reducerad men när jag skickar de är inlägget tom!!??

Logga in för att svara
#99506 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

aaaarrrr det går inte att kistra in för fasen!! fatar inte..den är rätt storlek och jag har provat genom apple safari och windows explorer men det gåååååååår icke!! ska prova annat!

Logga in för att svara
#99507 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Om det inte går efter fler försök så prova att ladda upp bilderna som en Bildlänk istället då kan bilderna t.o.m vara större än 500pixlar. Använd bara www.photobucket.com och kopiera dess bildlänk direkt hit.

Logga in för att svara
#99508 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

They can't be more than 500 either on height or width

Logga in för att svara
#99509 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 12 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Gazzer skrev:
They can't be more than 500 either on height or width

Räcker om bredden är 500 och höjden kan vara 700 eller mer när jag laddar upp i alla fall.

Logga in för att svara
#99512 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

I can help you Rat.
Give me a PM and then you can send me the pictures and I will get them on the forum. All pictures from you have been great before, so can't wait to see the boards.
/Marcus

Logga in för att svara
#99520 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

annars funkar alltid www.imageshack.us storlek spelar ingen roll typ.
tycker oxå svårt å få bilder in i forumet. hehe.

Logga in för att svara
#99549 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 2

Chops
graphgraph

i thought you were sponsored by catchit!

Logga in för att svara
#99559 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

imageresizer.codeplex.com/releases/view/74953

Denna funkar bra för mig i windows 7 när jag vill minska bilderna.

Logga in för att svara
#99561 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

grabbar jag har photoshop cs2 + image ready och har minskat hundratals bilder så DET är inte problemet..jag har reducerat både höjd och bredden till 500...(ps det brukar räcker med bara 500 på bredden!!) det är inte bilden som är fel..jag har ett spöke i min data sedan länge som jag har kämpat emot och nästan fått bort men inte helt...den gör att jag har problem med att t.o.m. att komma in till forumet ofta !!! nu kan jag kommer in utan "anslutningsproblem" varje gång men ibland blir det så ändå!
jag kan klistra in bilderna i inlägget men när jag skicka den då kommer den inte upp..det blir bara tom i inlägget......knappen "skicka" under svar rutan är blå!! istället för klar som den skulle bli!! jag tror att spöken är problemet..ska skicka en email till mig själv med bilden och försöka skicka den från jobbet på datorn där!!

Logga in för att svara
#99564 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Du kan skicka bilderna direkt till Redax så kan han lägga upp dem åt dig på första sidan.

Logga in för att svara
#99586 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

fan det gick inte från jobbet heller!

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#99592 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Vafaaaaan!!! hahaha we wanna see! NOW!!!!

Logga in för att svara
#99718 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Logga in för att svara
#99720 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

äntligen!

Logga in för att svara
#99722 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Sick Ratty!!!!

Logga in för att svara
#99724 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

Fränt!
Jag har också haft liknade traction pad på en av mina första brädor. Det va ap-hett då!

Logga in för att svara
#99735 Svar: nigel perrow shaped sponsored boards for RAT! 12 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

det var bra n'är man var ute och resa..behövde alrdig vaxa brädan eller ta med wax!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!