Facebook data

1
Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn?
#97392 Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

Helo, lyckats slarva bort min fen-nyckel å ja, vax har jag ju oxå lyckats tappa bort någonstans.. Ingen snäll person som kan tänkas låna ut lite imorgon på torö? Kan bjuda på lite värmande dricka..

Thnks!

/Andreas

Logga in för att svara
#97393 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

go kväll..

jag har mängder av vax men tyvärr ingen fennyckel.. men jag har nog insexnycklar någonstans om du inte hittar nån annan som har..

Logga in för att svara
#97395 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

MacBeth skrev:
go kväll..

jag har mängder av vax men tyvärr ingen fennyckel.. men jag har nog insexnycklar någonstans om du inte hittar nån annan som har..

Hittade en nyckel som fungerade. När är du där imorgon?

Logga in för att svara
#97396 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

jag är redan här och jag är väl här till 16 kanske..

Logga in för att svara
#97397 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Chappy
graphgraph

aah ok.. Vi kmr dit runt 8 halv 9e. Ses då !

Logga in för att svara
#97399 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

du har PM

Logga in för att svara
#97400 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Vilken flörtig och mysig stämning det blev här då

Logga in för att svara
#97420 Svar: Någon som har fen-nyckel + vax? Torö imorn? 13 år, 1 månad sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

:P

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!