Facebook data

1
Alla sverigesurfare torde äga en SUP
#96143 Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Har precis köpt mig en sup( Inte den drickbara varianten då) och upptäckte genast alla fördelar med att äga en sup. Var ute och paddlade idag i sådär 22 grader solsken och 20gradigt vatten bara det och den träning man får av det borde ju vara nog för alla att köpa en kan man tycka. Men det jag verkligen upptäckte var att det är ett fantastiskt redskap att kolla nya spots med. Jag insåg ganska snabbt idag att jag mer eller mindre surfat det absolut sämsta stället hela tiden, nu vet jag ju inte precis hur bra dom nya ställena är eftersom det bara rullade in minimala vågor idag men efter att ha studerat botten så såg de betydligt bättre ut än det gamla vanliga brytet man använt. Till råga på allt hittade jag även ett grund som var tillräckligt djupt för att släppa förbi mina fenor men tillräckligt grunt för att bryta de småvågorna som rullade in så fick även avnjuta surfing i den mån man kan kalla det de iklädd bara surfshorts för första gången någonsin i sverige. Så det jag vill säga är att en Sup kan vara sjukt användbar till mycket roligt.

Hade gött i vattnet

Logga in för att svara
#96145 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

nice.. lär va bra träning för hela kroppen??

Fan har du aldrig surfat på sommaren i sverige?!

Logga in för att svara
#96166 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Verkar vara väldigt bra träning för hela kroppen då det känns precis överallt idag .

Jodå har allt surfat sverige på sommaren men aldrig prickat in bra väder så alltid varit en våtdräkt på serrö

Logga in för att svara
#96167 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

hehe okej.. men fan nice.. bara att dom kostar så in i helvete och tar för jävla mycke plats!!

Logga in för att svara
#96171 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Jo det är ju två nackdelar men om man känner att man vill bränna mer eller mindre en smärre förmögenhet så är det värt det.

Logga in för att svara
#96237 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Håller med. SUP är helt okeeeej en sommarkväll i hamnen när solen börjar gå ner. Bra träning som sagt.

Logga in för att svara
#96238 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

A det lät ju mysigt att paddla runt i en HAMN!

Logga in för att svara
#96240 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Beror på vilken hamn man syftar på. Döööh

Logga in för att svara
#96241 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Frihamnen?

Logga in för att svara
#96248 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lillo
graphgraph

Har en uppblåsbar SUP tar ingenplats, Surfade knähöga vågor i Skåne förra veckan ingen vind 23 grader i luften målnfritt. Jag är förvånad över hur små vågor det gick att plocka

Logga in för att svara
#96249 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

uppblåsbar?! låter ostadigt hehe.. har du nån länk?

Ändrat av Danne
Logga in för att svara
#96259 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 0

Lillo
graphgraph

Trodde ochså det skulle vara ostadigt och att brädan skulle vikasig som en badmaddras typ men det är som valbardar inuti brädan som trycker tillbaka från insidan. Kolla in brädan på Facebook sök på Redpaddle co. Säljs av kajaktiv.se

Logga in för att svara
#96266 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Smart ju

Logga in för att svara
#96302 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

Hahaha

Logga in för att svara
#96652 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 42

nordost
graphgraph

Logga in för att svara
#96653 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Moahahaaa

Logga in för att svara
#96658 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 2 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Hahaha stekigt som fan!

Logga in för att svara
#96911 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Idag var det om SUP på TV4 Nyhetsmorgon.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#97086 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 1 månad sen Stoke: 3

Norrsken
graphgraph

Har väldig lust att köpa in en SUP. Efter att ha blivit från åkt av en SUP gång på gång medan jag slet med min 6'8 för att fånga några av de små, knappt surfbara vågorna så är det nu nära med en stå-uppare. Bruktmarknad här: kajaktiv.se/page/18-begagnade-demo-kajaker.html

Logga in för att svara
#97098 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 13 år, 1 månad sen Stoke: 1

PistolPete
graphgraph

Attans att man missade den sidan och köpte sig en sprojlans men men nån gång köper man sig väl en till

Logga in för att svara
#110361 Svar: Alla sverigesurfare torde äga en SUP 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

FrankD
graphgraph

Finns ju ett Svenskt SUP märke nu som kör uppblåsbara kolla: www.blackcatboards.se

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!