Facebook data

1
Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners
#95102 Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Tjena,
tänkte mig en liten två-tre veckors surftripp i sommar till Sri-Lanka. Är jag och tjejen, hon nybörjare och jag har kört i några år. Någon av er som har koll på något surfcamp där borta där hon kan få lite lektioner med andra sköna människor och jag kan flippa ur på vackra svallande, böljande vågor???

Grymt tacksam för svar!
Ha de gott!
MVH
Peter

Logga in för att svara
#95105 Svar: Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Det är bara skrot spara pengarna åk till Gran canaria lägg ner surfet

Annars låter det som en trevlig resa

Logga in för att svara
#95106 Svar: Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Undrar om den lokala ölen är god

Logga in för att svara
#95114 Svar: Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: 0

Carlgren
graphgraph

Kan varmt rekomendera Arugan bay på öst-sidan. Liten by med en lång högerpoint, borde var bra vid den här tiden på året.

Logga in för att svara
#95132 Svar: Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

såhärårs är det som carlgren säger säsong på östkusten.. sydkusten är grym! men typ mellan december o maj. finns en kille som heter tom här på ss tror jag, han har ett hotell där nere i arugam bay som heter PJ's. som verkar riktigt sjysst.. sri lanka är ett fantastiskt land .. sjukt billigt och trevliga människor.. hur det är med lektioner o sånt i arugam vet jag dock inte..

lycka till! o ha en grym resa

Logga in för att svara
#95221 Svar: Surfcamp Sri-lanka för avancerad & beginners 13 år, 3 månader sen Stoke: 1

freddie
graphgraph

Tjao. Var i Sri lanka förra året, 3v i aug-sep. Mycket konsistent med vågor varje dag, dock sällan över 2m. Pointen i AB är ofta överbefolkad, men man kan ändå få rätt mycket vågor. Tyvärr är stämningen ofta hård pga många aggressiva israeliter. Vill ni ha mindre folk är det bara att hyra tuktuk till de närliggande bryten, ofta helt tomma.
Har för mig att det finns lärare på stranden innanför pointen. Dock har jag inte koll på några ev camps.. Boende finns det mängder av, boka när ni kommer ner.
Hoppas ni får en grym resa!! Fantastiskt land!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!