Facebook data

1
Våtdräkt till barn
#95055 Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Letar runt efter våtdräkter till barn. Har bara hittat från 128 och uppåt men hade velat ha mindre storlekar. Någon som vet vart man kan få tag å sådana?

Logga in för att svara
#95062 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

hur gammal är ditt barn?

Logga in för att svara
#95066 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Vi på www.654.se kan nog fixa fram en. Droppa ett mail med storlek å modell till sales@654.se så styr vi det om du vill.

Logga in för att svara
#95069 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Hejsan, ska precis beställa lite får små barn nästa vecka. så skicka ett mejl till goran@lapoint.se om du vill beställa en dräkt så fixar vi det.

Finns ett par märken i England som har. Förra året köpte jag boots ner till 3 år. Finns handskar också. Jacob min kille surfade lite i Norge förra året och då var han lite drygt 3 år.

Ha det gott
//Göran
----------------------------
www.lapoint.se

Logga in för att svara
#95118 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 0

pelle
graphgraph

Har det löst sig ? Har annars ett par fina dräkter, Jobe Youth. Minsta hr min yngsta växt ur, hon är 7 år och 124 cm lång nu. den är 87 cm från nacke till slutet av benen.
Står tyvärr ingen annan storlek än J2, vad nu det betyder. Mycket bra skick.
Har en likadan dräkt till fast ca 110 cm lång från nacke till benslut . 10 åringen har växt ut den nu, hon är 147 cm.
Kostade 900 kr/st. säljer dom för 300/st. Mycket lite använda. Säg till om du vill ha lite bilder etc
Pelle

Logga in för att svara
#95146 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

pelle skrev:
Har det löst sig ? Har annars ett par fina dräkter, Jobe Youth. Minsta hr min yngsta växt ur, hon är 7 år och 124 cm lång nu. den är 87 cm från nacke till slutet av benen.
Står tyvärr ingen annan storlek än J2, vad nu det betyder. Mycket bra skick.
Har en likadan dräkt till fast ca 110 cm lång från nacke till benslut . 10 åringen har växt ut den nu, hon är 147 cm.
Kostade 900 kr/st. säljer dom för 300/st. Mycket lite använda. Säg till om du vill ha lite bilder etc
Pelle

Jag tar gärna den minsta! Skickar mail till dig

Logga in för att svara
#95155 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 4

Andreas J
graphgraph

Köpte en våtdräkt till sonen som är 3,5år 99 cm lång på stadium för två veckor sedan.
Den funkade bra i Portugal där han "surfade" hårt ; )

Logga in för att svara
#95175 Svar: Våtdräkt till barn 13 år, 4 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Tack för alla tips och erbjudanden. Det har i varje fall löst sig med dräkter till barnen.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!