Facebook data

1
I´m still stoked after a week in Morocco! Pic
#93284 I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Mellan 20 och 5 ft vågor, snitt på 3 sessions/dag, inte ett moln och suveränt boende på Dfrost Surf Camp samt i bil:-D!
Check out some photos by clicking the link:
www.facebook.com/album.php?ai...50142789305802
(Video on it´s way...)
Enjoy!

Logga in för att svara
#93285 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Logga in för att svara
#93289 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

hittade aldrig det där stället. I'm still stoked efter 3 months here!! Flyger 12.:00 hem till Sverige idag dock ...

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#93290 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Too bad Gazzer,
but seems like you didn´t suffer anyway ha ?
Next time bro, next time...
Så var höll du till mest? Några sköna tips inför nästa Marockoresa kanske?
Jag funderar på att hyra en lägenhet för några månader under nästa vinter och sedan dela kostnaden med surfarvänner. Man behöver ju inte vara där hela tiden utan kan ju turas om liksom. Blir ju mycket billigare och så kan man ju åka så fort man hittar en billig biljett/flygstol. Nu betalade jag strax över 700 SEK inkl brädan från Landvetter till Agadir. Fuckin´classic price:-)!!!
Pray for surf and warm water...
/Nicco
Killer Point all by our selves one evening. Runt hörnet en magisk VÄNSTER som det inte står något om i t ex Storm Riders Guide;-)

Gazzer skrev:
hittade aldrig det där stället. I'm still stoked efter 3 months here!! Flyger 12.:00 hem till Sverige idag dock ...

Logga in för att svara
#93291 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Men va fn:-(!!!
Jag får inte in mina foton fast än jag väljer och klistrar in, samt väntar...
Vad är fel på den här sidan egentligen? Ahhhhhhhh

Logga in för att svara
#93300 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

outa inte spots man!! Hahah!! Finns massor med fina ställen söderut efter Agadir i hela Morocco om man ska vara några stycken och har bil.

Ang bildupplägg: De får itne vara större en 500 px och jag använer INTE "Klistra" .....

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#93302 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Gazzer skrev:
outa inte spots man!! Hahah!! Finns massor med fina ställen söderut efter Agadir i hela Morocco om man ska vara några stycken och har bil.

Ang bildupplägg: De får itne vara större en 500 px och jag använer INTE "Klistra" .....

Aha, söder ut också alltså?! Tack. Hade annars mitt sikte norröver, fast det är klart att när det är stort så är det ju ännu större norröver och större än 20 ft vill i alla fall inte jag "Svenne Banan" ha, ha ha:-).
Tack för tipsen om fotona.
Det om att "outa" har du naturligtvis rätt i, men tror inte så många här som läser att det kan komma att bli ett "problem" där pga detta inlägg;-). Dessutom funkar den nästan aldrig heller så måste vara extremt lucky och rätt timing dessutom... Killers är ju inte någon hemlighet heller längre för den delen.
Cheers!

Logga in för att svara
#93303 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

MEN va FN!!!
Nu kollat en bild som bara är på 347 k och valde INTE klistra, men funkar ändå inte, suck...
Är det verkligen så att bilden inte får ha fler PIXLAR än 5o0? Låter ju helt sick i s f, men men....
Tack ändå G

Logga in för att svara
#93304 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Sista försöket...
This is when Boilers is small by the way:

above_the_law skrev:
MEN va FN!!!
Nu kollat en bild som bara är på 347 k och valde INTE klistra, men funkar ändå inte, suck...
Är det verkligen så att bilden inte får ha fler PIXLAR än 5o0? Låter ju helt sick i s f, men men....
Tack ändå G

Ändrat av above_the_law
Logga in för att svara
#93305 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Varför skriver du engelska/svenska 50/50? Har du inte svenska som modersmål?

Du kan ladda ner nåt sånt här. imageresizer.codeplex.com/
hade

Logga in för att svara
#93306 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

500 pixlar bredd storleksmässig inte actual resolution liksom så nu you understand? Good, det bra. Hahahah!! (ironsikt reply inlägg on the message board efter erick's commentariers ... )

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#93307 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

lite Anna Anka över det hela och vi vet hur det gick for her you know!!

Logga in för att svara
#93336 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

ErikG skrev:
Varför skriver du engelska/svenska 50/50? Har du inte svenska som modersmål?

Du kan ladda ner nåt sånt här. imageresizer.codeplex.com/
hade

Visst är det jobbigt E
Nu är det ju så att jag bodde med 4 Holländare där borta och snackade engelska hela tiden då jag knappt träffade en enda svenne banan. Vill ju att dom ska hajja lite också av bilderna + många här som inte är svenskar by the way... ha ha.
Tack för tipset men hittade det i i-photo sedan...

Logga in för att svara
#93384 Svar: I´m still stoked after a week in Morocco! Pic 13 år, 6 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Gazzer skrev:
lite Anna Anka över det hela och vi vet hur det gick for her you know!!
Ha ha, Anka Point eller nu mera Wanker Point kallad;-)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!