Facebook data

1
GoPro HD Surf HERO
#91011 GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: 7

Doyle
graphgraph

Efter att ha sett ett x antal GoPro videos så har jag beslutat att skaffa en själv. Tänkte höra med folket om det är någon som har erfarenhet av denna produkt. Vart är det bäst att köpa kameran? Hur känns kameran att surfa med? Några konstigheter med montering eller funktion? Vad tycker ni?

Stay stoked / D

Logga in för att svara
#91012 Svar: GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: 0

Creavil
graphgraph

funderar också på en sån där. lånar tråden lite för att fråga om man kan ta bort monteringen när man inte vill använda den?

Logga in för att svara
#91036 Svar: GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Jag hade föregångaren och var väldigt nöjd med bilderna och filmsnuttarna. Tyvärr fickjag inte medorginalfästet vilketgjorde att jag förlorade kameran i en wipe out i Marocko för näre ett år sedan.

Jag vet inte om leashsystemet kanske hade hindrat förlusten men jag skulle nog montera något på kameran som flyter och har mycket färg så har man en chans att få tillbaks den om den åker av

Jag har hört att det skall finnas ett fäste med sugpropp eller vakumfunktion men aldrig testat det själv. Vill man kunna ta av på ett enkelt sätt skulle jag montera i FCS-fästet som följer med men även fästa leashsystemet.

Det känns inte som något problem att surfa med kameran förutom att man möjligtvis lägger lite fokus på kameran istället för att surfa...

Som du säkert sätt på en del bilder blir det en vart prick där solen är men det blir förvånansvärt bra bilder tycker jag.

Lycka till!

Logga in för att svara
#91041 Svar: GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Om du orkar vanta sa saljer jag min for for 2000 kr inkl 8GB SD (for HD) inkl oanvand platta som man faster pa bradan, har anvant den 4 ganger...
fast maste bara aka och hamta den i costa rica forst, men ska inte dit forrens i januari hehe
var tvungen att lamna kvar lite prylar.. men den ligger och samlar damm just nu, ingen som anvander den

Ändrat av elinn
Logga in för att svara
#91111 Svar: GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: 3

Nille
graphgraph

10 av 10

Köp bara köp. Fantastisk rolig kamera! Spelar ingen roll var du köper den, kolla var den är billigast?
vimeo.com/10194138

Har haft min i snart ett år och än så länge har allt funkat bra. Spännet som klämmer ihop själva huset sprack lite. Så jag skickade en bild till gopro och vips så hade jag ett nytt på posten.
Huset har en tendens att bli immig i tropiska vatten. men lägg ett par kulor från de små påsarna man får när man köper skor, så är det problemet löst.

Logga in för att svara
#91133 Svar: GoPro HD Surf HERO 13 år, 11 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

min är lätt billigast...
jo men det är den..

Logga in för att svara
#107157 Svar: GoPro HD Surf HERO 11 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Gopro put to the test;

youtu.be/I5sbpVerIvI

Logga in för att svara
#107158 Svar: GoPro HD Surf HERO 11 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jag köpte före sommaren en Black. Har jag använt den? Nej. Jag ska nog sälja den asap.

Logga in för att svara
#108627 Svar: GoPro HD Surf HERO videoklipp 10 år, 7 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

En till i mängden.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!