Facebook data

1
Bräda i Praia da Pipa, Brazil?
#89409 Bräda i Praia da Pipa, Brazil? 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Eric
Inlägg: 231
graphgraph
offline

Skrevs ju en del i en annan tråd att surfet i Pipa sög men nu ska jag iaf börja min resa där. Hur är utbudet i Pipa? Är det bättre i Natal? Priser? Är det värt att släpa med sig ett par hemifrån? Vad skall man ta med i sådant fall?
 
Logga in för att svara
#89508 Svar: Bräda i Praia da Pipa, Brazil? 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Eric
Inlägg: 231
graphgraph
offline

Ingen som kan tänka sig läcka lite info om brädutbud i Pipa? "jacobw", "jorgenl", "Stoke" verkar besökt stället. Kom igen nu!
 
Logga in för att svara
#89509 Svar: Bräda i Praia da Pipa, Brazil? 13 år, 6 månader sen Stoke: 9

jacobw
Inlägg: 544
graphgraph
offline

jag vill minnas att det är rätt dyrt att hyra bräda, och utbudet är rätt begränsat, mest dingade malibus etc.
däremot känner jag en kille som bor i pipa och har precis startat surfskola/bräduthyrning med sin tjej. kolla med Joao Costa, och hälsa från mig, han borde kunna ge dig ett bra pris.

här är hans facebook, han är väldigt trevlig och tillmötesgående trots sin jersey shore-inspirerade profilbild (ni vet ju hur dom är, brassarna): www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000901240611

lycka till!

J
 
Logga in för att svara
#89529 Svar: Bräda i Praia da Pipa, Brazil? 13 år, 6 månader sen Stoke: 6

Galveston
Inlägg: 250
graphgraph
offline

Tipset ovan verkar bäst. Kommer fan inte ihåg att det fanns någon surfshop, men det gjorde det ju. Hittade denna tex: www.pipa.com.br/6pes/english/index.asp
 
Logga in för att svara
#89561 Svar: Bräda i Praia da Pipa, Brazil? 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Eric
Inlägg: 231
graphgraph
offline

Tack för infon!
Hyra en dingad mal inte att tänka på och att ta med bräda kostar i värsta fall 100 Euro one way. Så det blir nog till att chansa på att man hittar något att köpa på plats.
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!