Facebook data

1
Captain rat är tillbaks
#86341 Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Efter en kort vistelse i thailand och bali är jag tillbaks i sverige igen!
Jag vet att ni ha en massa frågor om våra val angående landslagsuttagningen för peru 2010..
Jag vet att cheynne magnussen kommer som ett frågetecken för alla men det finns flera anläggningar till detta val och om ni vill veta kan ni fråga mig här !!!!
Och ...jo jag fick feeeeeeeetttaaaa vågor i bali och jo det var bra men det ha jag gjort 15 gånger förut så 'so what'...sveriges framtiden i surfingsvärlden är mycket viktigare till mig än mina lilla lekdagar
peace och fråga gjärna..RATCAPTAIN..ps..pontus graftström är cool...kolla hans konst..talang....!!!

Logga in för att svara
#86348 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Har inga frågor angående Cheynnes plats i laget överhuvudtaget då Pappan är Tony "Apan" Magnusson en äkta stockholmare och svensk. Sedan att grabben är uppväxt i USA! Vem bryr sig? Han är till hälften Svensk och till hälften yankee.
Samt om han har kvar sitt svenska medborgarskap då är han självklar medlem i landslaget, i egenskap av en svinduktig surfare med meriter som ingen i Sverige har ännu.

Gott att höra att du fick scora på Bali igen Rat. Var är bilderna?

Logga in för att svara
#86349 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

fick klagamål ett år sedan från e kille som tyckte att jag skrytade för mycket och han tyckte att jag visade för mycket av våra surfsessions ..det är därför jag la ner mycket på ss med bilderna..bevis finns men jag lägger lågt för nu..kanske kan jag använda nåt tills de kalla mörka månader när bottenhavet ha lagt sig bara för att peppa upp mig själv och er!! ..peace

Logga in för att svara
#86351 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

"det finns flera anläggningar" Priceless!! Hahahah!! Welcome home Rat! kanske bör jag skaffa Svenskt medborgarskap nu då så blir vi ett helt gäng och gör en TV serie "Hollywod Surfare"

Logga in för att svara
#86352 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Va fan Gazzer har du bott här ett halvt liv och inte skaffat dubbelt medborgarskap. Skärpning:-)

Rat vi är nog några hundra som vill se dina bilder och vi skiter i han som tycker du skryter!

Logga in för att svara
#86354 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Surfer skrev:
Va fan Gazzer har du bott här ett halvt liv och inte skaffat dubbelt medborgarskap. Skärpning:-)
Är i samma sits, och dessutom mer än ett halvt liv... Nån som har ett hyfsat bra begagnat att sälja?

Rat, welcome back! Berätta gärna lite mer om Bali. Och även hur du tänkt forma det svenska surflandslaget.

Logga in för att svara
#86357 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

hahaha anläggningar...hahahahaha..jag menade självklart anledningar...hahahaha....måste åka lite freeboard idag och wakeboard..skriver senare..peace grabbar...anläggningar hahahahahahahaha

Logga in för att svara
#86392 Svar: Captain rat är tillbaks 14 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Hehehe, welcome back Rat!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!