Facebook data

1
Fotbolls-VM
#86330 Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: -13

kommunfullmäktige
graphgraph

Vem tittar? Vad tippar ni?

Tycker det är ganska skönt om Brasilien åker ut...(alltid snake-iga i surfet) de har förlorat samban i fotbollsliret

Samma sak kan sägas om Argentina...deras clown som spelar på sidlinjen kommer eventuellt att förstöra för dem...

Kul om ett europeiskt lag går vidare och vinner det hela

Logga in för att svara
#86331 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

Zanzo
graphgraph

Hoppas fan på Holland eller Tyskland!

Logga in för att svara
#86333 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Jag gillar Holland, och dem har aldrig vunnit VM, men Robben's filmningar börjar gå på mina nerver.

Så svårt att förutse just nu tycker jag, skulle heja på vinnaren av Ghana/Uruguay bara för att det är kul när ikke favoriterna vinner.

Huvudet säger att det blir Holland Tyskland i finalen.

Logga in för att svara
#86335 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Jag vill se Maradona stå å böla imorgon! Å sen bara ösa bortförklaringar på Presskonferens efteråt!

Skulle va så gött å se!

Logga in för att svara
#86336 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

danneroyal skrev:
Jag vill se Maradona stå å böla imorgon! Å sen bara ösa bortförklaringar på Presskonferens efteråt!

Skulle va så gött å se!

Hahahahahahaha!!

Logga in för att svara
#86337 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Låter som min surfing!!!!

Logga in för att svara
#86338 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Hahahaha...!!

Logga in för att svara
#86347 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Cuando juega Uruguay corren tres millones. Corren las agujas, corre el corazòn... Vamo arriba la celeste!!!!!!!!!

För övrigt så:
www.surfline.com/surf-news/suffering-in-uruguay--scoring-surf-in-south-americas-most-fickle-wavezone_44525/

Logga in för att svara
#86353 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Det lag som ger mig mest ögongodis i form av sköna mål, underhållande spel, bra passningar, minst filmningar & kämpaanda hoppas jag vinner bucklan!

Hade hoppats på att mother Africa skulle gå längre i turneringen. Gillade Ghanas ngt oortodoxa passningsspel mm. Att i sista minuten, med handen, rädda Uruguay från förlust tycker inte jag e fusk för Suarez blev ju, helt enligt reglerna, utvisad o det dömdes straff.
Mina hjältar från unga år - Holland - har aldrig vunnit VM så visst vore det skoj om det hände nu!
Maskinen Tyskland brukar ligga sist på min favvolista men deras spel under detta VM har varit så kul att kolla på! Även Spanien - älskar deras passningsspel!
Argentina... har ingen åsikt där. Gillar så klart Messis spel i Barça men har aldrig förstått Maradonahysterin - 'Guds hand', e det nåt att hylla??? Dock e han underhållande i tränarbåset.
Ska bli såå spännande med matchen kl 16 idag!

Logga in för att svara
#86358 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: -13

kommunfullmäktige
graphgraph

danneroyal skrev:

Skulle va så gött å se!

Instämmer helt!

Tycker Ghana spelade underhållande fotboll...tror nog de kommer öva på straffar inför nästa VM...verkligen synd men så är det ibland. Tror Holland klarar av Uruguay rätt bra sen får vi se vad som händer mellan Argentina/Tyskland ikväll...

Logga in för att svara
#86378 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Imponerande Tyskland! Fan vad kul o se dom lira!

Logga in för att svara
#86380 Svar: Fotbolls-VM 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

fan vad stolt jag är över att vara halvtysk, ska fan skaffa hockeyfrilla och odla mustash =)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!