Facebook data

1
Svenska Surflandslaget 2010
#86255 Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Kommentarer till Svenska Surflandslaget 2010

Logga in för att svara
#86261 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kört hårt ni med!

Intressant med * Går ju annars att arrangera ett snabbt bröllop...

Logga in för att svara
#86263 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Vadå, sugen eller?

Logga in för att svara
#86264 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 3

MesS
graphgraph

GOOOOOO nisse o lisa och det övriga laget också för den delen !!!!!

Ändrat av MesS
Logga in för att svara
#86277 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Blindmoose skrev:
Vadå, sugen eller?
hehe, närå inte på det viset.
Men finns säkert andra som skulle kunna ställa upp för svenska surflandslaget...

Logga in för att svara
#86282 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

Bra jobbat SSA!
Skall bli kul att se hur det går.
Håller tummarna för Cheyne, borde ju vara en inspiration för resten av laget
som i övrigt ser väldigt kompetent ut.
Som sagt, Kör hårt!

Logga in för att svara
#86285 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Tack JAnne,

Om allt gar vagen ar Cheyne med eller sa nagon tapper svenska gifta sig med honom.
Det finns forresten platser i master an om du vill stalla upp i +50 klassen.

Logga in för att svara
#86291 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

Men va fan gör Cheyne Magnusson där????????? sorry fattar inte poängen är ni så desperata att vinna??????

Logga in för att svara
#86302 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Slappo skrev:
... är ni så desperata att vinna??????
Ja, varför inte?!
Duktiga surfare inspirerar och sporrar andra, speciellt när svenskt blod flyter i ådrorna.

Logga in för att svara
#86303 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Slappo skrev:
Men va fan gör Cheyne Magnusson där????????? sorry fattar inte poängen är ni så desperata att vinna??????

Ett landslag borde bestå av de bästa svenska surfarna. Så enkelt är de.
Så frågan skulle i så fall vara: Hur motiverar du att han inte skulle vara med?

Logga in för att svara
#86320 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

Jidder jidder jidder....poängen med tävlingar är att folk har möjlighet att mäta sin skickliget emot andra, och representera sitt land typ..... jag har inte sett Cheyne surfa i sverige eller har jag fel?????? o ska man leta efter svensk ättligar över hela världen för att rep sverige i internationella tävlingar va ???? och va händer med alla "uppen commers" som försöker slå sig in i tävlingseliten

Logga in för att svara
#86321 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Det här är VM, inte en klubbtävling, och då ska väl dom bästa som kan och vill ställa upp.
Uppen commers har alla chanser att visa vad de kan under SM, tävlingslägret i september eller annars via videofilm.
Nu e det så att en del duktiga surfare e totalt ointresserade av att tävla så dom går (tyvärr) bort.
För er andra som verkligen vill satsa, gör det! Visa er!

Logga in för att svara
#86323 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Träningslägret ska det stå, inte tävlingslägret! Info här!
Inbjudningar har gjorts och det finns ett begränsat antal platser. Skulle det bli ngr över, får dom som känner sig sugna på att visa upp sig boka dom. Annars går det ju alltid att ta sig dit på eget bevåg...

Logga in för att svara
#86325 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Slappo skrev:
Jidder jidder jidder....poängen med tävlingar är att folk har möjlighet att mäta sin skickliget emot andra, och representera sitt land typ..... jag har inte sett Cheyne surfa i sverige eller har jag fel?????? o ska man leta efter svensk ättligar över hela världen för att rep sverige i internationella tävlingar va ???? och va händer med alla "uppen commers" som försöker slå sig in i tävlingseliten

Vilka ar dessa uppen commers som surfare i sverige och gjort bra ifran sig pa sistone, vore bra att veta sa jag kan kontakta dem.

Ar det de 3 surfare vi skickade pa Junior EM i Juni? Det fanns plasters over i under 16 & under 14.
SSA fick inga intresseanmalningar i de klasserna men jag kontaktar garna om man tipsar.

Nar det kommer till open (EM och VM) sa far jag forst stalla en fraga om du tycker Freddie o Latte skall fa vara med?

1 - de bor ju knappt i sverige
2 - de har ju aldrig surfat Asa...nagonsin.

I och med att t.ex. freddie o latte gor bra ifran sig pa internationella tavlingar okar media intresset vilket i sin tur okar intresset fran kids att satsa annu mer.

SSA's malsattning ar att fa upp ett "inhemskt" lag eftersom standarden konstant hojs i sverige.

Jag antar ocksa att du aldrig aker utomlands for att bli battre, utan endast surfar hemma sa du kan mata din skicklighet pa ett rattvist satt.

Samma galler fotboll, forbjud svenska landslags spelare att spela utanfor Sverige, kolla henke larson 10 ar i celtic och han ar ju inte ens blond..hur kan han fa vara med..USCH!! Nej ner med sant!!

Logga in för att svara
#86339 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

tycker att andiss e lite ute å cyklar när freddie och latte kommer in i spelet.

Logga in för att svara
#86346 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Jag e lite nyfiken pa nivan, finns det nagra filmklipp eller pics pa dessa landslagsman in action? Filmklipp vore coolt..maste val finnas massa fran alla tavlingar lr?

Logga in för att svara
#86350 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

som jag sa tidigare folk verkar va mer intresserad av att vinna en sketen tävling än att bjuda in Svenskt folk som PRATAR SVENSKA, FÖRSTÅR SVENSKA OCH HAR SURFAT I SVERIGE OCH FRYSSSSSSSTTTTT KULLLLERNA AV SEJ I NORDISK VATTEN ...........FAN NI KOMMER SE UT SOM ETT JÄVLA SKÄMT OM NI ÅKER NER MED CHEYNE han kan u alltid rep Hawaii där han bor .................Din Jävla nolla Andiss........... Fan piss offf innan du pratar, trodde du va en cool snubbe men nu låter du riktigt GAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYY. SORRY om ni andra inte fattar, så är jag en TRUE SURF NAZI..... BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#86355 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Hehehe Fight fight fight!

Logga in för att svara
#86361 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ja vem fan vill ha massa svenne bananer som surfar hemma shapade retro brador i landslaget

postsurf.com/2009/08/16/comment-of-the-weak-team-america-fuck-yeah/

Logga in för att svara
#86362 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Slappo skrev:
som jag sa tidigare folk verkar va mer intresserad av att vinna en sketen tävling än att bjuda in Svenskt folk som PRATAR SVENSKA, FÖRSTÅR SVENSKA OCH HAR SURFAT I SVERIGE OCH FRYSSSSSSSTTTTT KULLLLERNA AV SEJ I NORDISK VATTEN ...........FAN NI KOMMER SE UT SOM ETT JÄVLA SKÄMT OM NI ÅKER NER MED CHEYNE han kan u alltid rep Hawaii där han bor .................Din Jävla nolla Andiss........... Fan piss offf innan du pratar, trodde du va en cool snubbe men nu låter du riktigt GAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYY. SORRY om ni andra inte fattar, så är jag en TRUE SURF NAZI..... BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Well I'm sure your view point and constructive input will staighten out some of the serious discrepencies in the choice of the Swedish surf team! NOT Haahahah!! Gå lägg dig.

Logga in för att svara
#86363 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

elinn skrev:
Jag e lite nyfiken pa nivan, finns det nagra filmklipp eller pics pa dessa landslagsman in action? Filmklipp vore coolt..maste val finnas massa fran alla tavlingar lr?

Pro Ho?

Logga in för att svara
#86364 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

SharkBoy skrev:
elinn skrev:

Pro Ho?

hehe duude... u got me

Logga in för att svara
#86366 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

+1 stoke för dig som har lite själv ironi

Logga in för att svara
#86403 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Andiss skrev:
Slappo skrev:

Vilka ar dessa uppen commers som surfare i sverige och gjort bra ifran sig pa sistone, vore bra att veta sa jag kan kontakta dem.

Ar det de 3 surfare vi skickade pa Junior EM i Juni? Det fanns plasters over i under 16 & under 14.
SSA fick inga intresseanmalningar i de klasserna men jag kontaktar garna om man tipsar.

Nar det kommer till open (EM och VM) sa far jag forst stalla en fraga om du tycker Freddie o Latte skall fa vara med?

1 - de bor ju knappt i sverige
2 - de har ju aldrig surfat Asa...nagonsin.

I och med att t.ex. freddie o latte gor bra ifran sig pa internationella tavlingar okar media intresset vilket i sin tur okar intresset fran kids att satsa annu mer.

SSA's malsattning ar att fa upp ett "inhemskt" lag eftersom standarden konstant hojs i sverige.

Jag antar ocksa att du aldrig aker utomlands for att bli battre, utan endast surfar hemma sa du kan mata din skicklighet pa ett rattvist satt.

Samma galler fotboll, forbjud svenska landslags spelare att spela utanfor Sverige, kolla henke larson 10 ar i celtic och han ar ju inte ens blond..hur kan han fa vara med..USCH!! Nej ner med sant!!

vill bara tilläga att vad jag har hört så har la latte surfat åsa!? iannnat fall secrets i westcoast aloha!

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#86404 Svar: Svenska Surflandslaget 2010 14 år, 2 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

young surfer skrev:

vill bara tilläga att vad jag har hört så har la latte surfat åsa!? iannnat fall secrets i westcoast aloha!

wow då kanske jag också är kvalificerad...? har också surfat Åsa. faan skulle vetat det innan så man kunde skicka in sin meritlista...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!