Facebook data

1
Uppdatering Bali tack
#84246 Uppdatering Bali tack 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Har varit på Bali många gånger men nu var det några år sedan sist (2007) och mycket har hänt sedan dess misstänker jag. Var bor man bäst på Bukit? Brukade bo på Dreamland förr men det känns väl inte så aktuellt nu när det blivit hotellkomplex eller? Går det att komma till Balangan fortfarande och kan man bo där numera? Höjer nog min boendestandard en smula eftersom min flickvän är rätt gravid då så det hade vart schysst med något prisvärt men fräscht. Någon som har något ställe på Bingin att rekommendera kanske? Tacktack!

Logga in för att svara
#84312 Svar: Uppdatering Bali tack 14 år, 9 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

tjena,

har spenderat senaste två somrarna på bali. dreamland är som du misstänkte bara att glömma, stort hotell och parasollstrand.

balangan har en nyasfalterad väg hela vägen ner till brytet, man kommer ner på norra delen av stranden. sväng höger i den där 4-vägskorsningen om du kommer från kuta.

jag bodde en del på padang padang inn, blå skylt på höger sida av vägen 100 m innan padangbron. 150-200k per natt, fräsht. guna mandala inn heter det sista hotellet på vänster sida innan bron, även det är sjysst och runt 150k.

ovanför bingin finns ju sjukt fina bungalows för 300-400k/natten om du vill spendera mer pengar, har inte bott där själv men det ser riktigt bra ut och folk rekommenderar det.

när ska du dit? är själv där juli/augusti, så vi kanske ses i vattnet.
JW

Logga in för att svara
#84322 Svar: Uppdatering Bali tack 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Tack för tipsen! Kommer att vara där 4 juli - 29 juli så vi ses säkert i lineup!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!