Facebook data

1
SORRY!
#77418 SORRY! 14 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

En super GOD JUL till ni alla i surfsverigeland!

Jag hoppas att ni ha en lugn och surffylld jul med vågor och familjen och äta sig mett på den oändlig svensk julbordet !

Jag be också om ursäkt for min frånvaro en stund...ja..vad spelar det för roll frågar mångar svennebananer???
JOOOO det spelar roll för att jag var utvald som LAG KAPTEN för SVENSKSURFINGSLANDSLAGET... och även om jag rapporterade bra från tävlingen har jag inte sagt ett JÄVLA ord efteråt..ingen rapport, ingen eftertankar, ingen.......TING..
Jag, som många av er alla i sverige har ......ett liv........, barn, jobb eller företag....eller både och..plus att jag ha gjort ett STOR renovering på mitt 300m2 hus över sommar tills nu..inga kök, badrum, blä blä blä..
jag lovar att komma med fina roliga bilder, och reportage (osv) inom kort..
Lång Levar SurfSverige,,heja heja heja Sverige...god jul och..hoppas att ni flyga flaggan i krogen på juldagen !!!!!!!!! YYYeEEEehoooooooooooooeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..
ps. god jul ya muthafuckers hahahahahahahahahaha..peace..da rat

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#77420 Svar: SORRY! 14 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

p,s i promise to update our fucken bedrövlig blogg snart..ingen annan utan jag och jay orkar nu och både han och jag har varit lite....upptagen..we love you...boo..

Logga in för att svara
#77423 Svar: SORRY! 14 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ratman du behöver inte ursäkta dig. Du är trots allt THA RAT!!! Gött att se dig på forumet igen, bränn ner huset och skyll på tomten!

Logga in för att svara
#77457 Svar: SORRY! 14 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Sluta gnäll ratmanov, jag ska uppdatera bloggen med lite skejtbilder efter hjulaftonssessionen imorrn
Dessutom är ju köket helt klart, och snyggt blev det!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!