Facebook data

1
Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp
#76407 Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Ytterliggare en grymm dag i San Seb. Men efter drygt 3 veckor utan bra vågor så får man väll säga att det var på tiden!!

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Logga in för att svara
#76410 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Ser grymt fint ut!

Men den där tuben kom han inte ur.... (filmen)

Logga in för att svara
#76422 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

coola bilder. bildspelet borde hetat "att bli fångad av en våg" istället. ser fin fint ut. fortsätt leverera bilder!

Logga in för att svara
#76423 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

bazmei skrev:
Ytterliggare en grymm dag i San Seb. Men efter drygt 3 veckor utan bra vågor så får man väll säga att det var på tiden!!

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Tack för dina berättelser om ditt surfiga liv i San Seb. Att få läsa din blogg samt se dina bilder på surfet är mycket inspirerande för mig. Du bazmei är en riktig surfare som med glädje bjuder på dina surfupplevelser, det glädjer mig att du vill dela med dig av din tacksamhet över vad du och dina surfkompisar fångar där ute på vågorna.

Logga in för att svara
#76499 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Hehe! får byta namn på klippet Ligger något i vad du säger!
Hoppas på att kunna knäppa lite bilder imorgon och resten av veckan med för den delen.

Stay stoked!

//bazmei

Logga in för att svara
#76503 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 0

Malte
graphgraph

aa riktigt sköna bilder! kul för dig:) va kostar en biljett ner? hehe

Logga in för att svara
#76507 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

fan vad grymt! kan man vara utbytesstudent i san seb?

Logga in för att svara
#76520 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tubklipp 15 år, 4 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

När jag åkte ner hit så åkte jag med ryanair och betalde kanske 1500. då bokade jag drygt en månad innan. Antar att det blir billgare om man är ute i "god tid" kan iof inte rekomendera det då man bara har en timma på sig i London och en timma i London är inte tillräckligt för att hinna med nästa plan till Biarriz.
Jag missade mitt plan och fick köpa en ny biljett till ett ställe 30 mil från Biarriz och sedan ta tåg. Blev ganska dyrt i slutändan.
Så kolla upp så det finns tid. Finns ganska billiga flyg till Bilbao. Reser hemifrån där med BrysselAirlines då jag inte har förtroende för Ryaniar längre.

Angående utbytes student här.:

Erasmus är jätte stort här nere. San Sebastian har så vitt jag vet 2 universitet i staden. Ett allmänt och ett privat. Erasmus håller till på det privata. Det privata skall vara ett av det bättre universitet i Spanien (beroende på vad man pluggar)
Har kollat ganska mycket på det då jag fuunderade på att ta ett utbytes år själv. Vet att iaf Uppsalas Universitet och KTH har utbyten. Men det kanske gäller alla universitet med erasmusprogram. Vad vet jag.

Om det är något annat så fråga på.

//bazmei

Logga in för att svara
#76522 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tu 15 år, 4 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Grymt funderar på något sånt men i gymnasiet tack för infon!

Logga in för att svara
#76528 Svar: Mera bilder från San Seb & ett litet tu 15 år, 4 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Maiorana skrev:
Grymt funderar på något sånt men i gymnasiet tack för infon!

Viktor fråga din studievägledare på den gymnasieskolan som du tänker komma in på.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!