Sitter hemma med en satans nackspärr och det e bara skit på dumburken.
Så varför inte liva upp stämningen här i höstmörkret med att dra igång en tråd där man bara lägger upp massa knepiga & knasiga klipp på så gott som vad som helst, utan att dom är allt för underliga & vidriga, från YouTube och CollageHumor och alla andra sketsidor.
Feddan skrev: Sitter hemma med en satans nackspärr och det e bara skit på dumburken.
Så varför inte liva upp stämningen här i höstmörkret med att dra igång en tråd där man bara lägger upp massa knepiga & knasiga klipp på så gott som vad som helst, utan att dom är allt för underliga & vidriga, från YouTube och CollageHumor och alla andra sketsidor.
Feddan jag kom nu på att det du behöver är egentligen lite rörlighetsövningar för dina stela muskler vid nacken. Så börja att ställa dig upp istället för att sitta framför datorn. Dessa dansrörelser kommer att göra susen. Filma gärna dig själv och lägg sedan upp här och visa upp hur skoj du hade.
Feddan om du fortfarande har nackspärr så ska du skaffa dig en kiropraktor. Tar bara några minutrar att behandlas och efteråt så kan du lätt åka vidare på din rullbräda.
En gång i tiden så signerades Amerikas självständighetsdeklaration. Först ut var John Hancock. Där av anledningen till att dom säger: "If you'd just give me your John Hancock right here."
varje gång jag går in på forumet tror jag den här tråden heter "Off Topic - Sköljtråd", och tänker
-vad bra, jag som behöver lite läsning om hur man bäst sköljer sin våtdräkt efter en surf.
jacobw skrev: varje gång jag går in på forumet tror jag den här tråden heter "Off Topic - Sköljtråd", och tänker
-vad bra, jag som behöver lite läsning om hur man bäst sköljer sin våtdräkt efter en surf.
varje gång fylls jag av samma besvikelse.
Därav anledningen till titeln: OFF TOPIC - Skojtråd. Och inte "Hur man behandlar sin våtdräkt för att den ska hålla så länge som möjligt."
Hänger du med?
Feddan skrev: jacobw skrev: varje gång jag går in på forumet tror jag den här tråden heter "Off Topic - Sköljtråd", och tänker
varje gång fylls jag av samma besvikelse.
Därav anledningen till titeln: OFF TOPIC - Skojtråd. Och inte "Hur man behandlar sin våtdräkt för att den ska hålla så länge som möjligt."
Hänger du med?