Facebook data

1
Till Sverre
#73854 Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Halloj Sverre
(hittade ingen funktion i gästboken för att klistra in bilden, sa det fick bli här i forumet)
Här ser du varför du skall komma till Hossegor i Oktober, fina vagor, offshore hela dagarna och inte mycket folk i vattnet (som du ser).

Logga in för att svara
#73855 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Logga in för att svara
#73857 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Da fösröker jag igen...

Logga in för att svara
#73858 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Lägg ner Sverre! HÄR FINNS JAG! OH DU VACKRA FINA KVINNA!

BOS

Logga in för att svara
#73859 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Här blir man allt äldre och inga förhållanden funkar för att de inte delar min kärlek! LENA O LENA, hehe

Logga in för att svara
#73860 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

WOW!!!!!

I LOVE

Logga in för att svara
#73927 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

lena skrev:
Da fösröker jag igen...

Usch, det dar sag varmt ut, den dar vagen ser ju ut o closa o ga ratt upp pa stranden, helt livsfarligt..nee, tacka vet jag kallt vatten o rev...

Logga in för att svara
#73929 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Lena is back...!!!!

Logga in för att svara
#73965 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Haaa haaa ni är ju inte riktigt kloka:woohoo:
Jag skall berätta en hemlighet,..........jag är egentligen en man, mitt riktiga namn är Lennart harig under armarna och skâggstubb det är vad ni ser om ni tittar lite närmare pa mina bilder:kiss:
Här kommer en bild fran dagens surf , tjohooo

Logga in för att svara
#73966 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

bilden tagen av Jeff Ruiz

Logga in för att svara
#73969 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

lena skrev:
Haaa haaa ni är ju inte riktigt kloka:woohoo:
Jag skall berätta en hemlighet,..........jag är egentligen en man, mitt riktiga namn är Lennart harig under armarna och skâggstubb det är vad ni ser om ni tittar lite närmare pa mina bilder:kiss:
Här kommer en bild fran dagens surf , tjohooo

Det gör inget Lena, sådana fysiska små detaljer kan inte komma ivägen för mitt hjärtas åtrå.
SICKEN VÅG!!
Man får nog äta sand i slutet men det kan det vara värt!

Logga in för att svara
#73996 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

haaa haaaa ja visst blir det endel sand ibland, men det är ju det fin fina priset man far betala för offshore.
Jag tackar för att du gillar mig trots min hariga bringa och svettiga fötter i storlek 45

en liten bild till fran dagen för att retas lite extra;)

Logga in för att svara
#73999 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

aj aj aj vad du har det bra lena!!

Logga in för att svara
#74013 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Ja jäklar va man har fått äta sand i Hossegor. Hela munnen full en gång!!! Hoppade av en beach break våg en hundradel försent vid stranden....hahahaha!

Vågorna ser fina ut!

D.s. Du är lätt den snyggaste transa jag sätt Lena!

Logga in för att svara
#74017 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

danneroyal skrev:
D.s. Du är lätt den snyggaste transa jag sätt Lena!

agree

Logga in för att svara
#74139 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

I dunno... ja e sjukt besviken. Varit här i nästan 2 veckor nu och d har varit mer eller mindre platt, eller 5 sec periods... kallt som faan.. crowded, skit surf i september tydligen..

I dag så råkar d faktiskt se ut som Lenas bild... massive closeouts..äre inte closeout så äre way too fast anyways. Såg inte en enda snubbe på en vettig våg. Bara en massa paddlande fram å tillbaka..

Andis ja håller, med tackar vet ja Point break (soffpotatis, käka chips å kolla på Patrick & Keanu) än att bli annihilated by monster closeouts!

Råder alla att INTE åka till hit närmsta dagarna, ovärt!

Logga in för att svara
#74143 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Va?!!! ursâkta men kan du överhuvudtaget surfa!!!!???? Elin är du galen?!!!
Det har varit helt otroliga vagor och jag har surfat hur mycket som helst och det har INTE varit closeouts där jag surfat..
Igar surfade jag med Alizee, Marc och resten av gräddan av europas bâsta surfare, inte var det speciellt crowded heller eftersom det fanns flera pikar att välja pa. Fina vagor och en hel del tuber.
I morse kl 09.15 surfade jag helt otroliga bryt, langa vagor (min var en vänster) som du kunde surfa lääänge pa.
Jag fattar faktiskt inte vad du pratar om, det âr ju helt galet!
Ursäkta mig, men detta var faktiskt det mest otroliga, dummaste jag hört!

Logga in för att svara
#74144 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Oh my god Oh my god!!!! its happening FINALLY ITS HAPPENING!!!!!!
KAN INTE SITTA STILLA!!!!!!!!

C A T F I G H T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!!!!

Logga in för att svara
#74145 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Haa haaaa, ja det âr inte ofta jag blir arg, men när det gäller den bästa surfen pa hela säsongen blir man ju lite paff av sädana kommentarer, fast smaken är ju som baken... Själv gillar jag snabba, stora och tubande vagor, fast jag surfar ju shortboard och det är ju ofta en stor skillnad. Fast visst finns det langboardakare som rippar även i dessa vagor, tex surfarna i Mafia 40.

Logga in för att svara
#74146 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

lena skrev:
Va?!!! ursâkta men kan du överhuvudtaget surfa!!!!???? Elin är du galen?!!!
Det har varit helt otroliga vagor och jag har surfat hur mycket som helst och det har INTE varit closeouts där jag surfat..
Igar surfade jag med Alizee, Marc och resten av gräddan av europas bâsta surfare, inte var det speciellt crowded heller eftersom det fanns flera pikar att välja pa. Fina vagor och en hel del tuber.
I morse kl 09.15 surfade jag helt otroliga bryt, langa vagor (min var en vänster) som du kunde surfa lääänge pa.
Jag fattar faktiskt inte vad du pratar om, det âr ju helt galet!
Ursäkta mig, men detta var faktiskt det mest otroliga, dummaste jag hört!

oj oj oj! hey girl... lugna dig lite nu. Du behöver inte ta det såå personligt och driva det till bitch fight...

"Igar surfade jag med Alizee, Marc och resten av gräddan av europas bâsta surfare"
Kul för dig att du hänger med europas bästa! Förstår att du stolt skriver om det.
Men hör det verkligen till ämnet? Fortfarande shit surf och storm kommande dagar... dvs fortfarande ovärt...

Jag kan inte surfa nej... har nyss börjat och har bara surfat i 4 månader totalt. Så kanske därför ja tycker att det är shit hehe...

Men en sak vet jag, att DU ASBOLUT inte kan surfa... Du har en alldeles för kort bräda, kan man se klart å tydligt.... För att ha surfat sedan 1998, 11 år? Så måste jag säga att dina bilder är ganska patetiska...

Ska du verkligen snacka om tuba när du kollar rakt fram på en höger våg samt vänster btw... fixade du din bottomturn? Eller kör du straight handers kanske.... fixar droppet å kör rakt fram, kallar dig surfare...

Nää du Lena... d var d dummaste jag har hört..

cheers

Logga in för att svara
#74147 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

lägg upp en bild på en cutback åtminstone... innan du frågar om andra kan surfa....
jag ASGARVADE verkligen när du frågade om jag överhuvudtaget kunde surfa...
för jag har alltid undrat dessamma om dig!

Logga in för att svara
#74150 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Ursâkta om jag nämde namnen pa surfarna, det var bara för att jag ville beskriva hur fina vagorna är. Denna traden har jag skapat för att jag och Sverre skriver till varandra och jag visar bilder pa hur surfen âr för tillfället eftersom han undrade hur det var i oktober och jag tycker inte det är passande att skriva att det är skit, när det inte kanbli mycket bättre vagor.
Sorry om du tycker jag skryter, det var verkligen inte min mening. att proffsen ligger i vattnet gör ju inte mig coolare eller hur, men det är fantastiskt att se dem surfa och tuba och da kan man verkligen se hur bra en vag egentligen är.
Hmmm...ja när det gäller min surfniva sa är i alla fall jag väldigt nöjd med den. Vad det gäller vagen och om jag klarar den, det far du se senare, det kommer i en lite film som släpps nagon gang i var.
Hoppas du far fin surf, Biarritz ger ofta mjukare vagor om det är det du letar efter, det är ett grymt longboard stâlle.

Logga in för att svara
#74151 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Saknar du inte det här livet: ?

Det här kunde ju vara du:

Istället måste du surfa tubande vågor varje dag... Vilken ångest.

Logga in för att svara
#74153 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Haa haa haa Whale, jovisst längtar jag efter sajber och struwe:D haa haaaa helt otroligt:woohoo:

Logga in för att svara
#74154 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -5

karin
graphgraph

Nej nej Lena säg att det är skit här i Hossegor vindigt hela tiden och ca 0.5 m vågor snöglopp och kallt..... så blir det färre i lineup moahahahaha.........

Logga in för att svara
#74156 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -5

karin
graphgraph

Vi ses i morgon surf samma tid? samma spot??
/K

Logga in för att svara
#74158 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

lena skrev:
Ursâkta om jag nämde namnen pa surfarna, det var bara för att jag ville beskriva hur fina vagorna är. Denna traden har jag skapat för att jag och Sverre skriver till varandra och jag visar bilder pa hur surfen âr för tillfället eftersom han undrade hur det var i oktober och jag tycker inte det är passande att skriva att det är skit, när det inte kanbli mycket bättre vagor.
Sorry om du tycker jag skryter, det var verkligen inte min mening. att proffsen ligger i vattnet gör ju inte mig coolare eller hur, men det är fantastiskt att se dem surfa och tuba och da kan man verkligen se hur bra en vag egentligen är.
Hmmm...ja när det gäller min surfniva sa är i alla fall jag väldigt nöjd med den. Vad det gäller vagen och om jag klarar den, det far du se senare, det kommer i en lite film som släpps nagon gang i var.
Hoppas du far fin surf, Biarritz ger ofta mjukare vagor om det är det du letar efter, det är ett grymt longboard stâlle.

aha du menade att dom tubade, och inte du ok. tack nu känns det genast bättre *friends*
ang kvalite, jag tycker att det är tvärt om ja... proffs lyckas alltid att få alla vågor att se bra ut...

Ok, sorry för min kontring, jag skulle aldrig få för mig att ifrågesätta dina skills om inte jag tyckte att du var onödigt hård. Jag menar, personangrepp är ju inte speciellt trevligt.. eller hur?

Logga in för att svara
#74160 Svar: Till Sverre 14 år, 12 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Peace Elinn, vi ses i vattnet.

Karin, vi ses pa samma plats och samma tid, surf's up:woohoo:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!