Facebook data

1
Fantasy Surfer Supertubos
#73794 Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Nu har jag chansat vilt och nästan bytt bort hela laget från förra tävlingen. Tappade några miljoner i bytet men vafan ska bli kul att heja på lite nya gubbar. Ska bli intressant att se vem som dominerar i dubbelgubbe onshore tuber!

Mitt lag (innan jag antagligen får kalla fötter och kastar om igen):

Kelly Slater
Joel Parkinson
Damien Hobgood
Tom Whitaker
Michael Campbell
Bruno Santos
Aritz Aranburu
Michel Bourez

Logga in för att svara
#73795 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

www.surfline.com/surf-news/swell-on-the-way--world-title-race-escalating-as-asp-world-tour-returns-to-portugal_31383/

"Thursday; Lagido/Balgas will pretty easily be 3-4 times overhead, while Supertubes would be very solidly overhead"

Hoppas, hoppas!!

Logga in för att svara
#73798 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Gick inte jättebra i Mundaka så Taj och några gubbar till åkte ur mitt lag så nu är uppställningen:

Kelly Slater $11,000,000 0 0
Joel Parkinson $11,000,000 0 0
Fred Patacchia $7,250,000 0 0
Kai Otton $8,000,000 0 0
Nic Muscroft $4,000,000 0 0
Aritz Aranburu $3,750,000 0 0
Tiago Pires $4,500,000 0 0
Jay Thompson $1,500,000 0 0

Logga in för att svara
#73806 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Shit, jag är så knäckt på Jay Thompson, lyckas alltid plocka honom när han bommar. Det är såååå tråkigt. Väntar fortfarande på att få genom alla åtta genom första omgången.

Logga in för att svara
#73831 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Gamla eller nya formatet?

Logga in för att svara
#73833 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Gamla. Här är officiella seedning innan alla wildcards är på plats. Tuff lottning, svårt att välja lag. Kul!

www.aspworldtour.com/2009/news_show.asp?rEvent=aspwct&rcode=13364

Logga in för att svara
#73834 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Willy skrev:
Shit, jag är så knäckt på Jay Thompson, lyckas alltid plocka honom när han bommar. Det är såååå tråkigt. Väntar fortfarande på att få genom alla åtta genom första omgången. Well jämfört med din brasse för samma pengar så är hans track-rekord inte så bra.

Logga in för att svara
#73835 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Daniel skrev:
Willy skrev:
Shit, jag är så knäckt på Jay Thompson, lyckas alltid plocka honom när han bommar. Det är såååå tråkigt. Väntar fortfarande på att få genom alla åtta genom första omgången. Well jämfört med din brasse för samma pengar så är hans track-rekord inte så bra.

Var det inte Bruno som vann Teahupoo förra året (som wildcard)? I vilket fall så har inte alla wildcards offentliggjorts än så Bruno ligger ganska löst.

Logga in för att svara
#73891 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 15 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Hehe, det vet jag inget om, men jag tänkte mer på hur han presterat i år, funderade på att byta mot Santos, tills jag såg att hans prestation i år hade vart "sådär".

Logga in för att svara
#74204 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 12 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Nu har jag kastat om mitt lag rejält. Släppte tre av de jag hade med tidigare. Prognosen styr allt för mig just nu. Jag tror jag lägger ner för mycket tid på detta.....

Logga in för att svara
#74205 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 12 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

I haven't been on it for a while but now I have a little time on my hands:

Mick Fanning
Damine Hobgood
Taylor Knox
CJ Hobgood
Jordy Smith
Tiago Pires
Owen Wright
Bruno Santos

Hard to pick a team it could be everything from pipeline beach breaks to shit beach breaks to a point break. I am hoping for big waves with this team.

Logga in för att svara
#74213 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 12 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Lee skrev:
I haven't been on it for a while but now I have a little time on my hands:

You mean you're at work

Logga in för att svara
#74216 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 12 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Senaste nytt är att det troligtvis blir nya formatet.

Dags att kasta om lagen igen!!

Logga in för att svara
#74276 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 12 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Det verkar som om formatet bestäms i sista sekund. Jag antar att det beror på hur långt in i vänteperioden de startar tävlingen. Tidigt = gamla, sent = nya.

Logga in för att svara
#74932 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag verkar gå mot min första tävling med en poäng över 700 men med lite dålig eftersmak. Owen tog ut Dane och Damo på vägen till sin plats i semin som han inte kommer köra eftersom han skadade sig när han slog ut Damo. Hade han inte skadat sig hade han haft chans att ta sig till final och hade han skadat sig tidigare hade kanske Damo eller Dane tagit sig längre i tävlingen.

Hoppas iaf att hans öra läcker för fan vad han har varit bra! Han plockade även hem the expression session dagen innan.

Logga in för att svara
#74933 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Willy skrev:
Jag verkar gå mot min första tävling med en poäng över 700 men med lite dålig eftersmak. Owen tog ut Dane och Damo på vägen till sin plats i semin som han inte kommer köra eftersom han skadade sig när han slog ut Damo. Hade han inte skadat sig hade han haft chans att ta sig till final och hade han skadat sig tidigare hade kanske Damo eller Dane tagit sig längre i tävlingen.

Hoppas iaf att hans öra läcker för fan vad han har varit bra! Han plockade även hem the expression session dagen innan.

Jag rättar lite innan Sverre hugger.

läcker = läker

Logga in för att svara
#74938 Svar: Fantasy Surfer Supertubos 14 år, 11 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Willy skrev:

enligt det senaste jag hörde här. Låter tyvärr inte så bra. Han kanske måste hålla sig borta från vattnet ett tag nu... (och flygplan) men vi kommer veta mer senare. Han är i Lisabon just nu. Grymt imponerande var han. Särskild expression session.
Lägger några bilder från Supertubos idag om en liten stund

//M

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!