men Gudfadern noterar att Bikefilmen var väldigt radikal med lugn musik, medan skejtfilmer ofta behöver lägga till lite skador, eld och hård musik för att förstärka det radikala..
Gudfadern är inte skejtfan, kan du SharkBoy ta över hela ansvaret i BOS för skejtsidan!?
men Gudfadern noterar att Bikefilmen var väldigt radikal med lugn musik, medan skejtfilmer ofta behöver lägga till lite skador, eld och hård musik för att förstärka det radikala..
Gudfadern är inte skejtfan, kan du SharkBoy ta över hela ansvaret i BOS för skejtsidan!?
Som vanligt talar du totalt i nattmössan när det handlar om skejt Sverre. Överlåt allt kommenterande till mig och Sharkboy inom BOS. Finns ingen "sport" som är så mångfacetterad som skejt och den konstnärlighet som genomsyrar de flesta filmerna har sällan eller aldrig något med eld och "hård" musik att göra (lakai-filmen börjar med explosioner men den filmen är ju helt galet bra ändå). Om du vill ha radical ska du kolla in Bob Burnquist som kör för Flip. Det han och Danny Way mfl har börjat göra på megaramperna är helt sinnessjukt... För att visa på galenskap ska ska ni se följande clip där Burnquist skejtar in i grand canyon, gör en grind och avslutar med ett basejump. All ära till cyklisterna men det här tar fan priset...
sverre skrev: trodde du skulle snacka skejt adamski, och inte BACKHOPPNING samt FALLSKÄRMSHOPPNING!
????
INTE KOMMENTERA!!!!! Nästa gång du kommer hit ska jag visa ett urval av filmer så ska jag lära dig ett och annat! En ledare VET när han ska DELEGERA!!!
adamski skrev: sverre skrev: trodde du skulle snacka skejt adamski, och inte BACKHOPPNING samt FALLSKÄRMSHOPPNING!
????
INTE KOMMENTERA!!!!! Nästa gång du kommer hit ska jag visa ett urval av filmer så ska jag lära dig ett och annat! En ledare VET när han ska DELEGERA!!!
jo visst men är det bara för att det var nått slags rekordförsök det var så jävla häftigt eller?
I så fall kanske det här kan falla dig i smaken, det är lika häftigt, MINST lika häftigt!
Sjukt att jag blev mest skejtsugen av den slovenska filmen, hehe. Kanske för att jag är så jävla ringrostig att lekandet med brädan och hänget med polarna har blivit viktigare än vilka trick jag sätter...