JAG HAR BEHOV AV LIVEWEBCAST PÅ MÖLLE OPEN 2009. Har du?
Jag minns från förra veckan om Eurosurf då många av oss svenskar satt o klagade på att Jerseyarrangörerna inte hade fixat någon livewebcast när det enligt vissa surfare här var mycket enkelt o fixa sånt samt gratis. Så då ville jag kolla om arrangörerna för Mölle Open 2009 har planerat in sånt i sitt event.
JFL som representerar en av arrangörerna har redan uttalat sig i den fråga och berättar med ett bestämt nej, att de har inte hittat några resurser för att kunna uppfylla mitt behov av livesänding av surfeventet. Jag tycker självklart att detta besked är tråkigt.
Jag uppmaner nu att alla surfare som vet om hur sånt med livestreaming och webcast fungerar ska erbjuda sitt engagemang och bidra med sina tjänster till arrangörerna. Meddela JFL eller Gson om att du gärna vill vara med att bidra till detta event och att du vet precis hur detta ska gå till för att behovet om en livewebcast ska bli verklighet för Mölle Open 2009. Du som lyckas med detta uppdrag kommer jag att uppskatta mycket framöver.
Andiss skrev: JAG HAR BEHOV AV FÖRBUD AV PUCKADE INLäGG 2009. Har du?
Jag minns från förra veckan om Eurosurf då ELIN satt o klagade på att Jerseyarrangörerna inte hade fixat någon livewebcast när det enligt vissa surfare här var mycket enkelt o fixa sånt samt gratis. Så då ville jag kolla om surfare pa konfen 2009 har planerat att bojkotta ELIN
Som representant av frusterade surfare, dags for ett bestämt nej, att lata ELIN spamma denna konf med puckade inlagg. Jag tycker självklart att det är tråkigt att det kommer till detta men en person som inte ens kan surfa borde lara sig att halla kaft.
Jag uppmaner nu att alla surfare att bidra med sina tjänster att outa elin. Du som lyckas med detta uppdrag kommer jag att uppskatta mycket framöver.
ANDISS Jag Elin_nybörjaren ser dig och uppmärksammar nu dig!
Jag ser här att i detta inlägg skriver du Andiss om konfen jag ser även att du tar upp begreppet spammning, irrelevanta inlägg som du nämner som puckade inlägg. Du kopplar till min tidigare förfrågan om livewebcast och skriver att du själv vill uppmana surfare om outning. Du nämner inte vilken metod du föredrar samt vad denna outning innebär. Du skriver att du är frustrerad av att en ickesurfare som jag Elin ser behovet som finns för Mölle Open 2009 och uppmärksammar nu detta med ditt inlägg.
Jag får känslan av att du Andiss upplever starka känslor efter att du läste mitt inlägg om livewebcast. Du har nämnt en känsla och det var att du är frustrerad över att jag uttalar mig här på forumet, du känner även tristess att jag själv inte är surfare men ändå berättar vad jag behöver. Du kopplar till mitt inlägg om livewebcast där jag kopplar till mitt behov. Jag undrar nu Andiss om du har några fler känslor som du döljer för mig. Berätta vad du upplevde när du läste mitt förslag om uppmaning till engagemang för livewebcast. Jag vill även veta behovet bakom dina känslor. T, ex så är frustration ett sätt att visa att något behov inte är uppfullt hos dig. Berätta nu Andiss dina behov kopplade till dina känslor som är kopplade till det som är/sker/det jag skriver, så att jag kan förstå dina uttalanden.
Jag ser framemot ditt svar Andiss för jag vill ju så gärna förstå behovet bakom dina inlägg. Jag uppmanar dig att vara tydlig och alltså koppla det du skriver till en handling och sen vad du upplever av detta samt vad du har behov av. Allt bör hänga ihop för att jag ska kunna förstå dig Andiss och du ska lyckas att nå fram till mig Elin.
Klart det skulle vara skoj att följa tävlingarna på nätet, absolut, men det får för fan vara nog med halleluja-spam från en okänd dam(?) som inte ens ids ta sig till havet och kolla läget när det e surf! Jävla miffo! (Redax, helt ok att radera detta inlägg om det känns som personangrepp)
Esta skrev: Klart det skulle vara skoj att följa tävlingarna på nätet, absolut, men det får för fan vara nog med halleluja-spam från en okänd dam(?) som inte ens ids ta sig till havet och kolla läget när det e surf! Jävla miffo! (Redax, helt ok att radera detta inlägg om det känns som personangrepp)
Redax radera ej detta. Jag ser här att Esta försöker skriva några känslor kopplat till något som jag tidigare skrivit. Tycker dock att Esta är lite väl otydlig på exakt vad han syftar på. Hans önskning om livewebcast kommer i skymundan p.g.a att jag är så öppen med att tala om att jag har behov av denna finess och han stör sig på att jag berättar det här.
Det där med halluja-spam plockar han även ut ur sitt sammanhang så den åsikten som Esta har kan jag inte få någon förståelse för.
Varfor ska vi sitta i titta pa en webcast i Molle nar man kan ta sig dit och stodja eventet?
VI har vart talmodiga nog att svara pa dina fragor. Som svar pa dina redigerad potst pa i min gastbok:
- Nej, jag vill inte mota dig, jag har inget behov att diskutera eller kontakta dig.
- Jag skiter i vad Gazzer gor eller inte.
Sluta med dina idiotiska inlagg o borja surfa istallet.
Andiss skrev: Varfor ska vi sitta i titta pa en webcast i Molle nar man kan ta sig dit och stodja eventet?
VI har vart talmodiga nog att svara pa dina fragor. Som svar pa dina redigerad potst pa i min gastbok:
- Nej, jag vill inte mota dig, jag har inget behov att diskutera eller kontakta dig.
- Jag skiter i vad Gazzer gor eller inte.
Sluta med dina idiotiska inlagg o borja surfa istallet.
Andiss du når inte fram till mig när du skriver så där. Jag stödjer Mölle eventet på mitt sätt. Och du stödjer eventet på ditt sätt. Tro inte att jag kan bli som du Andiss.
Andiss skrev: Harmed kommer jag gora en variation av en "swingkid"
Jag kommer sluta hanga har tills elin borjat surfa, bildbevis ar ett maste.
Redax ar Sverre, fuck off and etc.
Andiss ger du upp p.g.a mig? Stackare! Du har verkligen några undanträngda behov som du inte vågar inse att du har. Jag stannar kvar här på Redax blogg för här får jag reda på allt viktigt att veta om surfing. På återseende Andiss.
Lata Elin_nybörjaren får ta och söka helgpermission från psykanstalten hon sitter på, varenda helg och åka dit med vårdare,när tävlingen blir av för helvette,,,, Skåne arrangörerna har väl annat och fixa med för FAN,,,,
jocke skrev: angry: Skåne arrangörerna har väl annat och fixa med för FAN,,,,
Jocke bra att även du har insett detta. Det har jag också förstått och det var därför som jag valde att uppmana andra surfare att HJÄLPA skåningarna med fix- och trixandet med livewebcasten så att de får fler resurser.
Språkbruket som Elin använder är inte av kvinnlig karaktär. Jag är övertygad om att det är ett riksmongo med en liten liten penis som sitter bakom spakarna. Tyvärr är det för grammatiskt korrekt för att det ska kunna vara gamle geezer, ev skulle det kunna vara Ants, men känns som att han har fullt upp med annat som t o m är viktigare. Kan ju hända att Redax har fått solsting där nere men jag ska ha honom under uppsikt från nov och framåt.
Hur som helst är även jag beredd att hålla med om att nu har det fan gått för långt på detta forum. Men men, det är ju bara att skita i att läsa det....
People with Asperger syndrome often display behavior, interests, and activities that are restricted and repetitive and are sometimes abnormally intense or focused. They may stick to inflexible routines, move in stereotyped and repetitive ways, or preoccupy themselves with parts of objects.[4]
Pursuit of specific and narrow areas of interest is one of the most striking features of AS.[1] Individuals with AS may collect volumes of detailed information on a relatively narrow topic such as dinosaurs or members of Congress, without necessarily having genuine understanding of the broader topic.[1][8]
People with Asperger syndrome often display behavior, interests, and activities that are restricted and repetitive and are sometimes abnormally intense or focused. They may stick to inflexible routines, move in stereotyped and repetitive ways, or preoccupy themselves with parts of objects.[4]
Pursuit of specific and narrow areas of interest is one of the most striking features of AS.[1] Individuals with AS may collect volumes of detailed information on a relatively narrow topic such as dinosaurs or members of Congress, without necessarily having genuine understanding of the broader topic.[1][8]
sounds like a diagnosis of svenskar in general
That's why we're so boring and far superior to anything else!!
sounds like a diagnosis of svenskar in general
That's why we're so boring and far superior to anything else!!
Elin_nybörjaren skrev: Revisorn skrev: Bästa tråden på länge!
Revisorn är du med i utmaningen att fixa en webcast till Mölletävlingen?
Öh, jo? Självklart Elin! När ni ser en grå skåbil med parabol på taket rulla in i hamnen så behöver ni inte oroa er att det är SÄPO. De e självklart jag som tagit min tv-buss. Behöver bara hjälp av någon elektriker att kapa närmsta högspänningsledning då dieselgenratorn inte pallar min avancerade utrustning.
Revisorn skrev: Elin_nybörjaren skrev: Revisorn skrev: Bästa tråden på länge!
Revisorn är du med i utmaningen att fixa en webcast till Mölletävlingen?
Öh, jo? Självklart Elin! När ni ser en grå skåbil med parabol på taket rulla in i hamnen så behöver ni inte oroa er att det är SÄPO. De e självklart jag som tagit min tv-buss. Behöver bara hjälp av någon elektriker att kapa närmsta högspänningsledning då dieselgenratorn inte pallar min avancerade utrustning.
Då litar jag på dig då Revisorn att du fixar detta. Jag ska googla efter en elektriker åt dig.
Elin_nybörjaren skrev: jocke skrev: angry: Skåne arrangörerna har väl annat och fixa med för FAN,,,,
Jocke bra att även du har insett detta. Det har jag också förstått och det var därför som jag valde att uppmana andra surfare att HJÄLPA skåningarna med fix- och trixandet med livewebcasten så att de får fler resurser. Du citera inte hela mitt inlägg,,,,,,
Och förövrigt anser jag att psykpatienter inte ska ha tillgång till INTERNET,,,,