JAG HAR BEHOV AV LIVEWEBCAST PÅ MÖLLE OPEN 2009. Har du?
Jag minns från förra veckan om Eurosurf då många av oss svenskar satt o klagade på att Jerseyarrangörerna inte hade fixat någon livewebcast när det enligt vissa surfare här var mycket enkelt o fixa sånt samt gratis. Så då ville jag kolla om arrangörerna för Mölle Open 2009 har planerat in sånt i sitt event.
JFL som representerar en av arrangörerna har redan uttalat sig i den fråga och berättar med ett bestämt nej, att de har inte hittat några resurser för att kunna uppfylla mitt behov av livesänding av surfeventet. Jag tycker självklart att detta besked är tråkigt.
Jag uppmaner nu att alla surfare som vet om hur sånt med livestreaming och webcast fungerar ska erbjuda sitt engagemang och bidra med sina tjänster till arrangörerna. Meddela JFL eller Gson om att du gärna vill vara med att bidra till detta event och att du vet precis hur detta ska gå till för att behovet om en livewebcast ska bli verklighet för Mölle Open 2009. Du som lyckas med detta uppdrag kommer jag att uppskatta mycket framöver.