Facebook data

1
Mölle Open 2009
#72579 Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Nu börjar saker och ting röra på sig! Håll till goda med detta års eventpresentation så länge

Logga in för att svara
#72580 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Logga in för att svara
#72581 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

God damn it!

Logga in för att svara
#72583 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Nähä, blir för meckigt att göra om 16 sidor till 500 pixlar breda och sen klistra in dem här 1 åt gången..

Logga in för att svara
#72584 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Finns nu för nedladdning på:

www.skanesvagsurfare.se/forum/index.php

Logga in för att svara
#72704 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Vart? Hittar ingen tråd om det på hemsidan heller.

Logga in för att svara
#72705 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

morecore skrev:
Vart? Hittar ingen tråd om det på hemsidan heller.

Gson brukar göra så där o luras.

Förra gången vid den skojiga fishsessionen var det någon annan som skulle göra jobbet att lägga upp dokumentet på hemsidan. Gson själv informerade bara andra om att det skulle komma upp. Jag hoppas att hans kollegor är snabbare denna gång att göra det som Gson har uppmanat folk att göra.

Logga in för att svara
#72710 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Elin, tjööööta!

Kanske beror på att man måste bara medlem för att få läsa alla forum

Men har nu laggt in det även på "Öppen diskusion" så testa länken:

www.skanesvagsurfare.se/forum/viewforum.php?f=10

Annars, gå in på skanesvagsurfare.se, klicka på forum, klicka på öppen diskusion och viola!

Logga in för att svara
#72711 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

gson skrev:
Elin, tjööööta!

Kanske beror på att man måste bara medlem för att få läsa alla forum

Men har nu laggt in det även på "Öppen diskusion" så testa länken:

www.skanesvagsurfare.se/forum/viewforum.php?f=10

Annars, gå in på skanesvagsurfare.se, klicka på forum, klicka på öppen diskusion och viola!

Ja.

Bra att du Gson förklarade hur det låg till så att jag får en förståelse för dina handlingar.
Vad jag förstår så insåg du att du tidigare hade exkluderat alla de som inte var medlemmar i Skånes vågsurfare när du la dokumentet på en svåråtkomlig plats. Däremot nu har du precis ändrat detta så alla surfare i Sverige är inkluderade i din information som du vill sprida.

Tack Gson!

Logga in för att svara
#72714 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Det är jag som är "någon". Och det är jag som sett till att Gsons tävlingsforum enbart kan läsas av reggade medlemmar. Men det är toppen att du håller ordning på oss Elin, eftersom vi tydligen inte klarar det själva.

Logga in för att svara
#72716 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

JFL skrev:
Det är jag som är "någon". Och det är jag som sett till att Gsons tävlingsforum enbart kan läsas av reggade medlemmar. Men det är toppen att du håller ordning på oss Elin, eftersom vi tydligen inte klarar det själva.

Aha! Var det alltså du JFL som medvetet ville exkludera dem som inte vill vara medlemmar i Skånes vågsurfare. Hur tänke du då? Jag har för mig att Mölle open 2009 var inriktat för fler än just skåningar.

Logga in för att svara
#72721 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#72755 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Snygg presentation av Mölle Open!

Logga in för att svara
#72775 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Andiss skrev:

Hur visste du att jag jobbar på Lhasas flygplats?

Logga in för att svara
#72844 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 0

Malla
graphgraph

God damn it! Snyggt Freddan!!!!!!!

Logga in för att svara
#72907 Svar: Mölle Open 2009 live webcast 15 år sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

JAG HAR BEHOV AV LIVEWEBCAST PÅ MÖLLE OPEN 2009. Har du?

Jag minns från förra veckan om Eurosurf då många av oss svenskar satt o klagade på att Jerseyarrangörerna inte hade fixat någon livewebcast när det enligt vissa surfare här var mycket enkelt o fixa sånt samt gratis. Så då ville jag kolla om arrangörerna för Mölle Open 2009 har planerat in sånt i sitt event.

JFL som representerar en av arrangörerna har redan uttalat sig i den fråga och berättar med ett bestämt nej, att de har inte hittat några resurser för att kunna uppfylla mitt behov av livesänding av surfeventet. Jag tycker självklart att detta besked är tråkigt.

Jag uppmaner nu att alla surfare som vet om hur sånt med livestreaming och webcast fungerar ska erbjuda sitt engagemang och bidra med sina tjänster till arrangörerna. Meddela JFL eller Gson om att du gärna vill vara med att bidra till detta event och att du vet precis hur detta ska gå till för att behovet om en livewebcast ska bli verklighet för Mölle Open 2009. Du som lyckas med detta uppdrag kommer jag att uppskatta mycket framöver.

Logga in för att svara
#72923 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

JAG HAR BEHOV AV FÖRBUD AV PUCKADE INLäGG 2009. Har du?

Jag minns från förra veckan om Eurosurf då ELIN satt o klagade på att Jerseyarrangörerna inte hade fixat någon livewebcast när det enligt vissa surfare här var mycket enkelt o fixa sånt samt gratis. Så då ville jag kolla om surfare pa konfen 2009 har planerat att bojkotta ELIN

Som representant av frusterade surfare, dags for ett bestämt nej, att lata ELIN spamma denna konf med puckade inlagg. Jag tycker självklart att det är tråkigt att det kommer till detta men en person som inte ens kan surfa borde lara sig att halla kaft.

Jag uppmaner nu att alla surfare att bidra med sina tjänster att outa elin. Du som lyckas med detta uppdrag kommer jag att uppskatta mycket framöver.

Logga in för att svara
#73010 Svar: Mölle Open 2009 15 år sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

HAHAHAHAHA!!!
Jag tror som vanligt att det är Klangpung!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!