|
#72198 |
Fantasy Surfer Mundaka 15 år, 3 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
Tävlingen börjar kanske redan imorn så de är hög tid att fixa ihop era lag!!
Stalltipset är att de kör det nya formatet så försök få med så många högt seedade som det går i er laguppställning.
Se upp, för det finns några surfare som inte deltar pga sjukdom/skada/lättja.
|
|
|
|
|
#73364 |
Svar: Fantasy Surfer Mundaka 15 år, 3 månader sen |
Willy
|
Detta var en konstig tävling för mig. Jag fick rekordmånga surfare genom första rundan men sen så tappade jag nästan alla med en gång. Men fick trots det ett drömresultat!
6 6 6
Hur gick det för er?
|
|
|
|
|
#73369 |
Stoke: -1 |
|
697.
Utan tvekan årets sämsta tävling vågmässigt, tät följt av Frankrike... Hoppas Portugal lyckas dra upp europa ur träsket. Stor risk att Mundaka ryker nästa år, skulle ärligt talat bli förvånad över om den finns kvar på programmet. Vågen funkar för sällan och där finns ingen bra backup.
Sad but true...
|
|
|
|
|
#73373 |
Willy
|
Blindmoose skrev:
697.
Utan tvekan årets sämsta tävling vågmässigt, tät följt av Frankrike... Hoppas Portugal lyckas dra upp europa ur träsket. Stor risk att Mundaka ryker nästa år, skulle ärligt talat bli förvånad över om den finns kvar på programmet. Vågen funkar för sällan och där finns ingen bra backup.
Sad but true...
Håller med dig fullständigt. Billabong måste vara sjukt less på att köra fram och tillbaks mellan Mundaka och Sopelana/Bakio. Om de nu måste ha två tvävlingar i Europa kanske Portugal är en bättre kandidat. Själv hade jag tyckt det skulle vara kul med Marocco men det är väl samma problem där att Europa tävlingarna borde köras någon månad senare för att få lite mer pålitligt väder (och då kanske man skulle kunna köra på Mundaka ändå....).
|
|
|
|
|
#73391 |
Stoke: 30 |
|
Blindmoose skrev:
697.
Sad but true...
i didn't even change my team and got 655 which is about 200 points better than the event I thought about and put a team together for at trestles hahaa
Worst surf = worst fantasy results, impossible to predict when the waves aren't there
|
|
|
|
|
#73397 |
Stoke: 10 |
Whale
|
|
|