tjenare mors, har fått bilproblem inför helgen. undrar om det är någon som har 2 platser över i bilen? bidrar med bensinpengar och maraboufest. brädorna är 5.10 och 6.3..
bor söder om stan och kan ta mig till lämpligt upplockningsställe nemas problemas.
vill inte dra upp sura miner om destinationen, antar att det är ganska obvious för den insatte
xris skrev: tjenare mors, har fått bilproblem inför helgen. undrar om det är någon som har 2 platser över i bilen? bidrar med bensinpengar och maraboufest. brädorna är 5.10 och 6.3..
bor söder om stan och kan ta mig till lämpligt upplockningsställe nemas problemas.
vill inte dra upp sura miner om destinationen, antar att det är ganska obvious för den insatte
/ christoffer 0762491454
Hoppas det löser sig Kristinehamnarn.... bilar kan va ett jävla sattyg ibland!
adamski skrev: sverre skrev: FÖR I HELVETTE SLUTA POSTA DESSA JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA TRÅDAR NU FÖR FAAAAAAAAN!!!!
LAGA DIN JÄÄÄÄÄÄÄVLA BIL, ELLER HYR, ELLER GÅ , ELLER ÅK FLAKMOPPE ELLER SÄLJ DIG TILL EN LÅNGTRADSCHAFFIS GÖR VAD FAAAAAAAAAAN SOM HELST!!!!!
MEN SLUTA POSTA SÅN HÄR DYNGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oj då Gudfadern, sicket språk jag använder mot dig. Förlåt. Kanske skulle jag som BOS-diplomat ha försökt att förklara läget istället. Xris har problem med bilen, är sugen på att surfa och har inga alternativ än att gå ut på surfsverige och be om hjälp. Det är inte alla som har ett posse där de befinner sig som de kan ringa. Du blandade nog ihop xris med de där jobbiga jävlarna som ska annonsera ut för världen att det ska bli surf och skriker efter skjuts, och dessutom gjort det gång på gång och ökat crowden inför alla större dagar...
Nej, jag pratar inte om crowd problem, utan om att jag är så jävla trött på alla dessa jävla bajsinlägg så fort det vankas lite vind.
Din polare blev droppen, och fick ta hela smällen.
sverre skrev: Nej, jag pratar inte om crowd problem, utan om att jag är så jävla trött på alla dessa jävla bajsinlägg så fort det vankas lite vind.
Sverre, keeping the forum bullshit free since 2007:laugh:
sverre skrev: Nej, jag pratar inte om crowd problem, utan om att jag är så jävla trött på alla dessa jävla bajsinlägg så fort det vankas lite vind.
Sjukt kul att världens största ordbajsare klagar på bajsinlägg.
sverre- har märkt på liknande trådar att bägaren börjar rinna över i såna här frågor men man måste kunna skilja på allmän spam/outing och att det kan krisa sig ibland och tro mig - att kolla runt om samåkning på forumet är ett sista alternativ ..
adamski - det vet du! the irish luck har ju som vi alla vet sitt ursprung i kristinehamn