Facebook data

1
Stadt & dataproblem...
#70699 Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Helgen som var (16-20 sep) bjöd på riktigt grymma vågor, det bästa jag sett Hoddevik och åkte inte ens till Ervika på hela helgen. Får jag bara fixat till Lightroom på min nya dator så ska jag lägga upp lite grymma bilder. Segt med datorer som ska strula, men nu hade jag som tur var en back up som var 10 dagar gammal. I framtiden blir det back up varje dag, orkar inte med en repris på den här igen...

Men jag har missat en del mejl under ett par dagar tyvärr, så är det någon som mejlat mig senaste veckan och inte fått svar, skicka gärna mejlet igen, nu ska allt funka som det ska igen...

Var en kille som hette John (från västkusten) som skulle med till Stadt nu till helgen som jag inte har kontaktuppgifter till och misstänker att du mejlade mig då det inte funkade. Ring eller smsa mig så fort som möjligt om du ser det här.

Veckan som kommer ser ju inte så dum ut här hemma heller...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#70700 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

en liten bild från helgen...

Logga in för att svara
#70701 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

När vi kom upp efter surfet var det ett gäng supertrevliga Norrmän och en Dansk som bjöd på rödvin och pilsner på stranden...

Logga in för att svara
#70702 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

En liten aptitretare till, sen är det väl bäst att börja jobba så man hinner surfa under dagen lite också...

De bästa bilderna kommer när Lightroom är installerat...

Logga in för att svara
#70705 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

grymt härligt göran! hoppas det blir så vecka 44 också!

Logga in för att svara
#70711 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

Skuggan
graphgraph

Hej Göran! Skickade ett mejl till dig ang. en exceldräkt du säljer (6/5/4). Jag skulle gärna köpa en av dig men e lite nyfiken på storlek. JAg har MS i ripcurlvälrlden, ganska normalbyggd o 170cm. Återkom gärna så lägger jag in en order. Finns på skuggan@gmx.net.

Nu vankas västkustsurf!

Logga in för att svara
#70748 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

Göran!

Ni timade vågorna fint där.. Lite lätt offshore var det ju nästan hela tiden och ibland nästan helt glassy..
Nu har vi vindbyar med orkan styrka. Sjukt stort är det här i hoddevik nu, bryter ute vid piren. Några goa högers som peelar hela vägen:)
Ses till helgen!
Linus

Logga in för att svara
#70752 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

LinusE skrev:
Göran!

Ni timade vågorna fint där.. Lite lätt offshore var det ju nästan hela tiden och ibland nästan helt glassy..
Nu har vi vindbyar med orkan styrka. Sjukt stort är det här i hoddevik nu, bryter ute vid piren. Några goa högers som peelar hela vägen:)
Ses till helgen!
Linus

Låter som 1:a Maj-helgen. TOKSTORT så man nästan sket på sig!!

Logga in för att svara
#70761 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Backdoor_Goran skrev:
. Segt med datorer som ska strula, men nu hade jag som tur var en back up som var 10 dagar gammal. öran

jo, men det blir väl lätt så i Norge. Har dom ens internet o sånt där? Jag menar dom är ju inte ens med i EU. Så varför skulle dom vara med i internet?

Logga in för att svara
#70777 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

05.22????? Du är uppe tidigt och jobbar Göran!

Logga in för att svara
#70783 Svar: Stadt & dataproblem... 14 år, 11 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Backdoor_Goran skrev:
En liten aptitretare till, sen är det väl bäst att börja jobba så man hinner surfa under dagen lite också...

De bästa bilderna kommer när Lightroom är installerat...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!