Facebook data

1
GBG - Oslo - Stadt?
#66960 GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Tjena,
söker någon att dela transport till oslo alt stadt på torsdag/fredag, Verkar bli hyfsat så vill verkligen upp. Har transport från Oslo ordnat, men behöver komma dit från GBG.
Hör av er till 0735062283
MVH
Peter

Logga in för att svara
#66965 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Hej, har varit en del som frågat mig om resa upp nu till helgen.

Hyr ut min buss (ska själv till Portugal imorgon bitti) med plats för 8-9 pers och den finns i GBG. Så hör av er till mig om ni vill med upp till Stadt till helgen.

Har boende där uppe också.

Prognosen ser riktigt fin ut med varma sydvindar och skyddat i Hoddevik och off shore i Ervika när vinden lugnat ner sig lite på fredagen. Sen är det W swell och kommer bli fin size...

Ring mig på 0737-238 056 om du är intresserad att åka upp, är det upptagen så smsa så ringer jag upp.

Helgen som var nu bjöd på fina vågor uppe på Stadt, men ser ju faktiskt ännu bättre ut för den här helgen...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#67032 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Birk
graphgraph

Jag åker gärna upp för en lite längre tid än bara för helgen. Kan tänka mig att stanna till onsdag-fredag med avfärd nu på torsdag-fredag från GBG. Bara helgen är lite kort för den långa resvägen. Det finns plats för två pers till i bilen. Ring på 0706-254909

Om någon känner till vettig klättring eller bouldering i närheten så är det ett plus..

/a

Logga in för att svara
#67035 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Du kör förbi stryn, där ligger "beachen" Norges bästa vägg som dessutom alltid är torr oavsett väder.
Bara ett tipps

Logga in för att svara
#67040 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Eriic
graphgraph

Birk: Hade ni tänkt åka på fredag som senast? Jag jobbar fredag och lördag men kan nog slippa lördagen (natt) och isåfall åka tidigt lördag morgon. Bor också i GBG, hur länge hade ni tänkt bli kvar där uppe isåfall? Kan tänka mig att stanna lite längre men behöver nog vara hemma till tors eller senast fredag nästa helg.

Har själv en wv buss som jag skulle kunna ta upp, dock behövs minst 4 pers för att det ska löna sig.

Annars har jag funderat på att åka kollektivt upp med buss från Göteborg. Får se hur prognosen ser ut när det börjar närma sig men än så länge ser det ju ok ut för söndag-tisdag.

/Eric

Logga in för att svara
#67046 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Birk
graphgraph

Eriic skrev:
Birk: Hade ni tänkt åka på fredag som senast? Jag jobbar fredag och lördag men kan nog slippa lördagen (natt) och isåfall åka tidigt lördag morgon. Bor också i GBG, hur länge hade ni tänkt bli kvar där uppe isåfall? Kan tänka mig att stanna lite längre men behöver nog vara hemma till tors eller senast fredag nästa helg.

Har själv en wv buss som jag skulle kunna ta upp, dock behövs minst 4 pers för att det ska löna sig.

Annars har jag funderat på att åka kollektivt upp med buss från Göteborg. Får se hur prognosen ser ut när det börjar närma sig men än så länge ser det ju ok ut för söndag-tisdag.

/Eric

Ser nästa vecka bra ut har jag inga problem att åka på lördag morgon. Rätt skönt att slippa ev helgcrowd... Längre än till fredag hade inte jag tänkt mig. Vill landa innan man börjar jobbet igen. En eller två pers till så skulle det kunna bära av!?

Logga in för att svara
#67069 Svar: GBG - Oslo - Stadt? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Eriic
graphgraph

Allright, men vi kan ju hålla ett öga på progonosen. Hade varit grymt att dra löragd och komma hem senast fredag.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!