Facebook data

1
Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige?
#66817 Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

Hej människor, kom precis själv hem från en 2 månaders Indo vistelse och blev precis som gången innan förälskad i Indo-ciggen. Stärkt av några Bintang så lovade jag mig själv att jag skulle sluta röka när jag åkte hem till Sverige (då jag började röka igen när jag kom ner till Indo ca 2 mån innan) och bestämde mig för att inte köpa med mig några paket hem... DUM OSCAR... Nu när jag kommit hem så saknar jag dem mer än någonsin och även om jag inte tänker röka till vardags så är det jävligt nice att ha ett paket när man tar en öl (eller flera) till helgen.

Så min fråga nu är om det är någon som är i Indonesien som är på väg hem till Sverige (som själv inte röker då) som skulle kunna köpa med sig ett gäng paket till mig då märket jag vill ha inte finns att få tag på i Sverige.
Den tillåtna mängden är 200 cigg vilket innebär drygt 12 paket "Sampoerna Mild" vilket är vad jag vill ha.

Ett paket kostar 10500 Rupiah på Cirkle K -> 126 000 Rupiah. (Motsvarar ca 104 kr med min senaste växelkurs innan jag åkte förra veckan).

Finns det någon som kan hjälpa mig? Snääääälla!

Logga in för att svara
#66822 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jag kan be för dig så att ditt begär går över om du vill. Säg bara till jag är alltid redo!

Logga in för att svara
#66823 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Elin_nybörjaren skrev:
Jag kan be för dig så att ditt begär går över om du vill. Säg bara till jag är alltid redo!

Ofyfan kan du fjärrstyra andra människor Elin?

Logga in för att svara
#66825 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:

Ok, vanligtvis varje fredag och lördag från 16-0530.... Sedan behöver jag ditt mobilnr så jag kan skicka sms när jag tar en "mitt i veckan öl"

Det handlar inte så mycket om begäret som om just de ciggen. Hade det bara varit ett begär hade jag börjat snusa igen eller rökt vanliga cigg några dagar tills de smakar bra

Det handlar framförallt om att jag saknar Sampoerna Mild

Logga in för att svara
#66830 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

OscarGBG skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Det handlar framförallt om att jag saknar Sampoerna Mild

Jag är ledsen för din skull och här för att hjälpa dig under din kommande svåra tid. Jag är redo för att ta hand om din saknad och har nu svarat i din gästbok om hur det kommer att gå till. Så skynda dig dit!

Logga in för att svara
#66846 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

robbys
graphgraph

Aj aj aj... men som tur är har jag ett paket jag kan tänkas skänka till dig, muhahaha;)

Logga in för att svara
#66851 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Oscar, försök inte fuska nu Tänk bara på rökrummet i malaysia... Eller kanske på vad Dans cap säger...

Logga in för att svara
#66852 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

robbys skrev:
Aj aj aj... men som tur är har jag ett paket jag kan tänkas skänka till dig, muhahaha;)

Tjenare R, du skojar väll inte om sådana saker Jag ska till C i veckan, kan möta dig där

Logga in för att svara
#66853 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

eller??

Logga in för att svara
#66854 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

surfingGBG skrev:
Oscar, försök inte fuska nu Tänk bara på rökrummet i malaysia... Eller kanske på vad Dans cap säger...

Jag ska inte röka dem i rökrummet i malaysia... jag ska röka dem i GBG! Dans Cap kan för övrigt gå och hänga sig....

Logga in för att svara
#66855 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Dans cap hälsar att han kommer att tafsa på dig om nätterna med en eldkastare

Logga in för att svara
#66856 Svar: Ngn som är i Indo och ska hem till Sverige? 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

surfingGBG skrev:
Dans cap hälsar att han kommer att tafsa på dig om nätterna med en eldkastare

Du kan hälsa Dans Cap att är han inte snäll kommer jag spola ner han på toaletten.... och jag ska förövrigt inte röka de ciggen... Såg du någonsin ett paket Sampoerna med sådana bilder på... ne just det Sampoerna e inte farliga !

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!