Facebook data

1
popularhistoria.se - Vägen till vågen
#66172 popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Logga in för att svara
#66173 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

rolig läsning, mycket nytt för mig. hade ingen aning om att The duke var i stockholm och simmade.

bra Ants, keep it coming! första gången jag läst ett inlägg från dig där du inte försvarat dig eller kastast skit omkring dig. mera sånt även om jag gillar att du gör tonårsrevolt igen mot alla möjliga sidor!

Logga in för att svara
#66175 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Kul!

Att Sveriges bästa mag (ursäkta Surfing och Nordic SurfersMag) fick utrymme här var en oväntad överaskning.

Per

Logga in för att svara
#66181 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

jaha, det var Tony som geografi lärare och du historia ja...

Logga in för att svara
#66183 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

freddandson skrev:
bra Ants, keep it coming! första gången jag läst ett inlägg från dig där du inte försvarat dig eller kastast skit omkring dig. mera sånt även om jag gillar att du gör tonårsrevolt igen mot alla möjliga sidor!

Tack tack, men kanske för att ingen kastat skit på mig på denna tråd, ännu..

Bring it on, I'm ready

Logga in för att svara
#66196 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

" Surfare har ett rykte om sig att vara väldigt laid-back. Men det som upplevs som att man tar tillvaron med en klackspark eller till och med är arbetsskygg handlar egentligen om en extrem fokusering. Du är helt koncentrerad på att fånga den perfekta vågen. Problemet är att det du fokuserar är något som samhället omkring dig inte värderar, varken ekonomiskt eller på annat sätt. Det kostar inget att surfa, och du tjänar inga pengar på det. Det är också något som är svårt att dela med andra. Det är en väldigt privat upplevelse, säger författaren Daniel Duane i sin bok Caught Inside."

Word!
Men det kostar att surfa: soppapengar, jobb & relationer.

Logga in för att svara
#66199 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Esta skrev:Word!
Men det kostar att surfa: soppapengar, jobb & relationer. [/quote]

Vad jag har fattat så kostar även surfutrustningen en del kronor samt alla diverse lagningar.

Logga in för att svara
#66200 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Esta skrev:

Word!

Samt surfresor till varmare länder brukar inte vara gratis förutsatt att man inte söker projektpengar från någon scoutfond och får på det sättet det lite billigare eller om man är elit och har sponsorer runt omkring sig då kan det nästan vara gratis att surfa.

Logga in för att svara
#66201 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Vad jag har fattat så kostar även surfutrustningen en del kronor samt alla diverse lagningar.
Nene, inte om man känner rätt familj och har en hållhake på nån shaper...

Logga in för att svara
#66202 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:

Word!

Samt surfresor till varmare länder brukar inte vara gratis förutsatt att man inte söker projektpengar från någon scoutfond och får på det sättet det lite billigare eller om man är elit och har sponsorer runt omkring sig då kan det nästan vara gratis att surfa.

Sponsrad frisurfare - skulle va' nåt!

Logga in för att svara
#66203 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:

Word!

Bli scout Esta!

Logga in för att svara
#66204 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:

Word!

Bli scout Esta!

Varför?!

Logga in för att svara
#66205 Svar: popularhistoria.se - Vägen till vågen 15 år, 1 månad sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:

Word!

Bli scout Esta!

Varför?!

Ta reda på det själv för min upplevelse kanske inte stämmer för dig och därför måste du själv testa på vilket sätt att vara en scout kan bidra till surfing. Du kan i alla fall få gratis resor till surfländer och träffa locals där som är scouter och erbjuder dig sovplats, mat och umgänge. Sen är det mycket mer som bara väntar på dig att upptäckas.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!