Facebook data

1
Fossarevet?
#63647 Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Ska upp till Hoddevik snart igen och har bara kört Ervik och Hoddevik när jag varit där tidigare. Någon som har koll på om det finns några andra roliga bryt i närheten som funkar? Gärna på nordlig eller sydlig riktning? Har kikat lite och hittat Fossarevet men fattar inte vart det ligger riktigt...? Det är väl inte det som ligger rakt utanför Hoddevik (någon kilometer)?

Logga in för att svara
#63666 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Nej det ligger på ett annat ställe..fråga nån lokal snubbe eller kolla sjökort på nätet. Det är en bra våg med kräm i. Inget för nybörjare, det finns fler rev om man snokar runt rätt mycket. Många kräver rejäla svall för att gå igång.

Logga in för att svara
#63667 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

GoogleEarth!!!!!!

Logga in för att svara
#63668 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

På nordligt...Refvika kanske..bara en gissning..men en jävla bra gissning

Logga in för att svara
#63671 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Jake skrev:
Ska upp till Hoddevik snart igen och har bara kört Ervik och Hoddevik när jag varit där tidigare. Någon som har koll på om det finns några andra roliga bryt i närheten som funkar? Gärna på nordlig eller sydlig riktning? Har kikat lite och hittat Fossarevet men fattar inte vart det ligger riktigt...? Det är väl inte det som ligger rakt utanför Hoddevik (någon kilometer)?

just go there man and sniff around..you'll meet people and you'll find waves..remember that it's summer now and it most likely won't be huge anyway..have fun;)

Logga in för att svara
#63675 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Jo jag vet att det troligtvis kommer va smått men då tänkte jag det va bra att ha backup om det ex är mer nordligt swell. Har väl kollat en del på sjökort mm och jag känner ju till hur man rekar... men kommer ha bilen full med folk plus en ettåring med minimalt tålamod så jag tänkte att någon kanske testat något annat spot som de gillat där uppe. Tack för tipsen ändå.

Logga in för att svara
#63679 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

if its big from the north take a little drive north of ervika..you may find something, you may not.

Logga in för att svara
#63689 Svar: Fossarevet? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

will do...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!