|
#63527 |
Platt aktiviteter? 15 år, 3 månader sen |
Stoke: 33 |
|
Vad gor folk nar det ar platt?
Sjalv, springer,cyklar hjalper ben a magmuskler och tradgardsarbete forstas!!!
|
|
|
|
|
#63528 |
Svar: Platt aktiviteter? 15 år, 3 månader sen |
Stoke: 28 |
|
Andiss skrev:
Skimboarding - men har inte fått till en bräda ännu - annars cyklar oftast istället för bil ....
|
|
|
|
|
#63535 |
Stoke: 0 |
|
ute och paddlar med brädan!
|
|
|
|
|
#63549 |
Stoke: -234 |
|
flipperspel, man lär sig läsa oväntade rörelser, precis som ihavet
|
|
|
|
|
#63551 |
|
fan sverre, ja, oga o pekfinger koordination ar vikitgt for surfning!!
Simmar lite ocksa, nagon som ocksa kommer kora Vansbrosimmet?
|
|
|
|
|
#63553 |
Stoke: 6 |
|
sprillans ny asfalt på norra lidingö. vackert å bra! ca 2 kilometer..stoffe glider..
|
|
|
|
|
#63554 |
|
lidingö är en ö.. soft ö! finns alltid nått att göra.
|
|
|
|
|
#63556 |
Stoke: -302 |
|
|
|
|
|
#63562 |
Stoke: 2 |
|
Platt-väder brukar ofta innebära hyffsat bra väder, iallafall uppehåll. Då kör jag sporthoj!
|
|
|
|
|
#63569 |
|
Formar häcken o skapar någon fin figur med häcksaxen eller så ser jag en surfrulle eller så pluggar jag hawiianska språket eller träffar alla härliga människor och uppmuntrar dem o känner tacksamhet.
|
|
|
|
|
#63573 |
|
mahalo skrev:
Formar häcken .
ok!! rövträning alltså!
|
|
|
|
|
#63595 |
Hira
|
Andiss skrev:
rider, cyklar, styrketränar, bodypumpar, klättrar & promenerar. Den här årstiden blir det även en hel del after work...
|
|
|
|
|
#63599 |
Stoke: 84 |
|
After work!! Yeaaah!!! Det kan bli riktigt trevligt efter jobbet..
|
|
|
|
|
#63604 |
|
Blir ganska mycket tränande. Har börat cykla landsväg med en klubb och tränade inför vätternrundan och körde runt sjöeländet på 9:41, nu ska jag börja springa lite mer men hålla liv i cyklandet inför ett triathlon i slutet av sommaren.
Blir inget vansbro för mig i år, körde hela klassikern förra året men Vansbro var lite för lite utmaning för att åka så långt (från skåne) för att simma i 50 minuter och sedan köra hem igen (undrar hur det hade känts om jag åkt från Irland?). Lidingöloppet var för trångt så det tänker jag inte göra om heller om jag inte ser till att bli seedad.
Skulle köra öppet spår i år med men fick bryta i Linköping, tjejen ringde och sa att både hon och sonen var vinterkräksjuka (sonen redan innan jag åkte så det var lite chansning) så jag fick åka hem och bli vinterkräksjuk istället.
I övrigt blir det lite MTB-cykling (tyvärr ganska sällan pga tidsbrist) och jobbande på diverse husprojekt.
|
|
|
|
|
#63612 |
Stoke: 20 |
|
I BOS-högkvarteret så är det förbjudet med all fysisk träning. Kanske för att det lätt uppstår en lätt homoerotisk stämning med svettiga killar. Istället badar vi tillsammans vilket är JÄVLIGT MATCHO!!!
Här ser ni Slappo, livvakt till Sverre
|
|
|
|
|
#63629 |
|
Stoney skrev:
Blir inget vansbro för mig i år, körde hela klassikern förra året men Vansbro var lite för lite utmaning för att åka så långt (från skåne) för att simma i 50 minuter och sedan köra hem igen (undrar hur det hade känts om jag åkt från Irland?). Lidingöloppet var för trångt så det tänker jag inte göra om heller om jag inte ser till att bli seedad.
.
Ah, det ar mer som en familje pryl, brosan vill gora klassikern sa jag tankte att man kunde hanga pa. Antar att strommen gor mycket?
|
|
|
|
|
#63631 |
Stoke: 8 |
|
Rodel-träning i hörnsoffan, mycket kurvteknik nu.
Det mest avancerade jag lyckats med är en låg men ändå snabb utgång ur högerkurvan, med fjärren i ena näven, en öl i andra och en skål med chips på magen.
|
|
|
|
|
#63632 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Handlingsförlamad. Gör ingenting förutom att fortsätta reka och drömma medan (surf)depressionen smyger sig på allt närmare...
|
|
|
|
|
#63634 |
Stoke: 14 |
|
Tränar med kettlebells mm.
|
|
|
|
|
#63635 |
|
adamski skrev:
I BOS-högkvarteret så är det förbjudet med all fysisk träning. Kanske för att det lätt uppstår en lätt homoerotisk stämning med svettiga killar. Istället badar vi tillsammans vilket är JÄVLIGT MATCHO!!!
Aj då! Första gången en bild från BOS högkvarter läggs upp här!
Havsutsikt och ute jaccuzzi, festplats som är brudarnas älsklingsplats..
|
|
|
|
|
#63643 |
Stoke: 30 |
|
adamski skrev:
that's a bad man right there
|
|
|
|
|
#63645 |
|
Well, he looks a bit girly with that clean chest and all..
|
|
|
|
|
#63652 |
|
Feddan skrev:
Det mest avancerade jag lyckats med är en låg men ändå snabb utgång ur högerkurvan, med fjärren i ena näven, en öl i andra och en skål med chips på magen.
PS: Jag letar efter ett företag som vill återuppta produktionen av en gammal klassiker. Nämnligen RAKETOST.
|
|
|
|
|
#63654 |
|
Feddan skrev:
PS. Jag letar efter ett företag som vill återuppta en gammal klassiker, nämnligen RAKETOST.
|
|
|
|
|
#63686 |
|
Andiss skrev:
Stoney skrev:
.
Ah, det ar mer som en familje pryl, brosan vill gora klassikern sa jag tankte att man kunde hanga pa. Antar att strommen gor mycket?
Ja, jag tycker det är jobbigare att simma 2 km i bassäng än det var att simma vansbro. Våtdräkten gör ju sitt till med. Jag simmade i min e-bomb 3/2 och det funkade perfekt.
|
|
|
|
|
#63695 |
Stoke: 68 |
|
adamski skrev:
hahaha jag hade tänkt att skriva in att jag drack bärs och blev bara baaaaad men då såg jag adamski hahahaha..
jag måste vara bos oxå..haha
|
|
|
|
|
#63698 |
|
RATSAFARI-CARV i Slottskogen!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#63715 |
|
|
|
|
|
#63780 |
|
Nåt jag varmt kan tipsa om. FLOTTSAFARI! Framtiden SS kör hårt på bonding! En 6 h flottfärd innan träningen gjorde susen, trots att några blev överförfriskade. Kan varmt rekomendera. Välj å med ström så ni slipper paddla. Säveån rocks!
Första bilden ser vi den andra konvojen med fyra flottar. Den jag tar kort på är bunden med 6 flottar. Mer än 6 flottar bör man ej binda ihop då det blir jävligt trångt ibland, men det finns det alligatorer så man vill inte ligga själv!
|
|
|
|
|
#63781 |
|
Sverre chillar hårt i hawai-skjortan
|
|
|
|
|
#63782 |
|
Ännu en bild med Sverre och hans favoritöl Christiania.
|
|
|
|
|
#63783 |
|
Brudar såklartB)
|
|
|
|
|
#63784 |
|
Framtiden SS = Kärlek
|
|
|
|
|
#63785 |
|
adamski skrev:
Nåt jag varmt kan tipsa om. FLOTTSAFARI! Framtiden SS kör hårt på bonding! En 6 h flottfärd innan träningen gjorde susen, trots att några blev överförfriskade. Kan varmt rekomendera. Välj å med ström så ni slipper paddla. Säveån rocks!
Första bilden ser vi den andra konvojen med fyra flottar. Den jag tar kort på är bunden med 6 flottar. Mer än 6 flottar bör man ej binda ihop då det blir jävligt trångt ibland, men det finns det alligatorer så man vill inte ligga själv!
Tar kort FRÅN menade jag
|
|
|
|
|
#63786 |
|
|
|
|
|
#63787 |
|
Ut och pröva i närmsta å nu era jävlar! Kommer ändå inte bli nåt surf på ett tag. Ta med öl eller/och alternativ drog...
|
|
|
|
|
#63788 |
|
|
|
|
|
#63790 |
Stoke: 11 |
Miche
|
Hehe ser jävligt trevligt ut, synd man missade det
|
|
|
|
|
#63791 |
|
|
|
|
|
#63796 |
|
|
|
|
|
#63798 |
|
|
|
|
|
#63813 |
|
ähum... INGA bilder på Gudfadern i ån, en sådan plats är inte en plats man skyltar Gudfadern i, JAG ska sitta på en tron när jag blir fotad... som ett djur
|
|
|
|
|
#63815 |
Stoke: 143 |
|
Platt aktivitet som jag ägnade mig åt igår, va Auktion. Köpte bland annat. Gjutform plastbåt Flugan för 20kr, Breddplast skärmar Porsche 20kr, Fynd låda med bilstereo, VW navkapslar, boggihjul skoter, samt en massa andra saker i lådan för 40kr. Båtbränsle tank 20 kr, Vindsurfingbräda div1 med rigg och kolfiber mast för 120kr Så, nu är det prylar över allt igen,,,,
|
|
|
|
|
#63817 |
Stoke: 4 |
ATA
|
Hittade den här nästan två meter höga prylen där man kan träna sina carves med valfri rullbräda. För dom som bor i Stockholm så ligger det vid en skola vid infarten till Vinterviken. För dom som inte bor i Storstan ligger det precis på samma ställe.
|
|
|
|
|
#63818 |
ATA
|
|
|
|
|
#63819 |
ATA
|
|
|
|
|
#64212 |
|
Finns väl på plattaktiviteter som är bättre än skejt. Tänkte därför länka en kort skejtfilm med sommarkänsla som är gjord av Surfsveriges och BOS egen "lilla" Miche...
UT och skjeta nu för satan!
portfokio.se/Miche/fbg_movie.php
|
|
|
|
|
#64213 |
|
kan ta nån sekund att ladda så vänta bara bort det svarta som möter er först...
|
|
|
|
|
#64216 |
Stoke: 11 |
Miche
|
adamski skrev:
kan ta nån sekund att ladda så vänta bara bort det svarta som möter er först...
Yeee... de va en grym dag det där....
|
|
|
|
|
#64383 |
|
Andiss, hur gick vansbro nu då?
|