Då SSA styrelsen inte gjorde en inbjudansflyer för SM så gjorde jag en och mailade ut och la ut på internet,
www.tacky.se/snowboard/artikler/display_article.asp?artikkelID=17618
Ja, jag är ju styrelsemedlem och följer den resterande styrelsen manér och agerar efter eget bevåg

Jag sviker alltså inte min post och gör mitt bästa för SSA och som ni kanske förstår så var det också för att visa hur illa det är i styrelsen och för att reta Jesper och Klang som kör över Cagge och mig genom att hålla oss utanför styrelsen trots att vi har samma rösträtt och är valda av medlemmarna. Jag ville inte skada SSA, SM och VM, men nu när det snart är förbi så kommer jag dela med mig av hela skiten. Jo jag skickade ut SMS till medlemmarna och till 2000 andra på listan jag har. Medlemslistan från 2005 har jag för att jag har avtal med SSA att sköta info utskick för SSA. Perfekt för tävlingsalert o ev ändringar i sista stund. Men det verkar ingen i styrelsen vara intresserad av att bruka. Känns som de vill göra allt själv och skiter andra som vill hjälpa till. Skiten fortsätter år efter år. Ut med allt nu, var inte rädda och nästa årsmöte kommer bli riktigt spännande.