Facebook data

1
Skanska tuttar i Noosa
#59674 Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Medström
graphgraph

Little Cove, Noosa. Tre dagar sedan.

Little Cove bjod pa bra vagor, det hade folket markt. Packat, men inte sa hemskt packat som det kan vara. Far nagra vagor har och var, nagon som hade problem men det var en tjej. En tjej som visade vara svensk och skansk, eller hon maste ha varit skansk, med en sadan dialekt sa olik den lugna sundsvalliska man sjalv bemstrar. Hur jag visste att hon var svensk var for att hon pratade svenska med en annan kille.

Hon vart mer och mer irriterad pa alla killar som var i vagorna, for som hon sa. "Jag ar ju forihelvetti den anda tjejen har, resten ar ju bara javla killar". Det var killar i vagorna overallt, killar som surfade pa plankor, "kistor" och vanliga longboards. Det var alltid en av dem i de vagorna hon ville ha. Tillslut nar hon paddlade som en dare, skulle precis studsa upp pa bradan sa kom det en kille, surfandes forbi henne pa insidan. Hon vart galen, borjade skrika at honom pa svenska, gestikulerade med armarna som en italiensk fotbollspelare och rev sig i haret som killen som dissas av Ferdinand varje jul.

Nu till det annorlunda, efter en halvtimme da hon inte fick nagon vag borjade hon droppa in. Droppa in pa alla, som inte var sa populart da hon droppade in och ramlade ner folk. Jag tror, jag vet inte vad som fick henne att genomga denna drastiska andring. Fram med tuttarna. Jag tror det var for att fa respekt. Att kunna droppa in och fa killarna att vika av. Sa nasta gang jag sag henne paddla ut var det utan topp = topples. Gubbarna vart glada, de andra skakade mest pa huvudet och man horde "Om hon anda vore pro". Folk hade olika tankar om hennes kaxighet. Det sista vi fick se av henne var da hon fangade en vag, stallde sig upp och surfade med nakna meloner in till stranden. Med ett jubel som inte horts sedan, vad vet jag. Det var det sista vi sag av henne var hennes nakna rygg, sedan forsvann hon. Kanske hem, kanske till en australiensisk surfhunk, eller kanske for att kopa en ny topp. Svaret star i stjarnorna.

Logga in för att svara
#59678 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Ha, ha va skönt skrivet!
Var är kameran vid såna tillfällen?!!

Verkade som om hon förväntade sig att få "special treatment" i line-up bara för att hon var tjejj... ?
Och det fick hon ju trotts allt, men inte ens då var hon nöjd... Om en kille uppfört sig så där och sedan börjat droppa in på andra i AU så hade han ju knappt varit vid livet vid det här laget!!!
Hon verkar ju vara puckad på riktigt. Hoppas dom inte fattade att hon var Svenska...
MEN, måste ju ändå säga att hon gottgjorde det hela på ett skönt sätt:-)!

Logga in för att svara
#59683 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Amen kom igen grabbs, jag förstår att hon freakede ut. Det var ju tydligen inte så att hon inte kunde ta vågor utan snarare för att alla grabbs tog dem från henne. Jag förstår PRECIS hur frustrerande det kan vara.

Logga in för att svara
#59687 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

HA ha ha! roligt skrivet

Jag var på en strand norr om Seignoss (eller hur det stavas) i Frankrike. Vi paddlade ut, efter oss kom en ganska ung kille på en långboard. Han paddlade ut över oss och började fippla med shortsen. Vi tänkte inte mer på det... Med nästa våg kommer killen flygande på sin stora långboard helt pritt språngandes näck! Det så fel ut på något sätt... Tänk om det hade varit den där tjejen istället

Logga in för att svara
#59690 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Bra flippat!

Logga in för att svara
#59691 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 4

LinusE
graphgraph

Vart hon och hennes meloner nåt snygga då?.. :)haha

Logga in för att svara
#59700 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

above_the_law skrev:
Ha, ha va skönt skrivet!

Verkade som om hon förväntade sig att få "special treatment" i line-up bara för att hon var tjejj... ?
Och det fick hon ju trotts allt, men inte ens då var hon nöjd... Om en kille uppfört sig så där och sedan börjat droppa in på andra i AU så hade han ju knappt varit vid livet vid det här laget!!!
Hon verkar ju vara puckad på riktigt. Hoppas dom inte fattade att hon var Svenska...

Herre jävlar... snacka om vem som måste vara puckad (DU)! Verkar ju vara en riktig BOS brud ju! Respect!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#59707 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

adamski skrev:
above_the_law skrev:
Ha, ha va skönt skrivet!

Herre jävlar... snacka om vem som måste vara puckad (DU)! Verkar ju vara en riktig BOS brud ju! Respect!!!!!!!!!!!

Precis vad JAG tänkte!

Logga in för att svara
#59708 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Ha ha GOOOOOOOOOOOOOO SVERIGE ! ! !

Logga in för att svara
#60102 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS awards till skönaste storyn på länge! Grattis, det är ett ärofyllt omnämnande!

btw tyckte jag att tjejen gjorde helt rätt, hon betalade tillbaks med det hon kunde för att hon droppade in..
Inget fel i det, bara rätt!

Logga in för att svara
#60107 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 1

UnderTheSun
graphgraph

Nej, hon var helt enkelt för dålig så hon flashade brösten för att bli bekräftad.
Sorligt för henne, sweet for alla andra.

Logga in för att svara
#60111 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

UnderTheSun skrev:
Nej, hon var helt enkelt för dålig så hon flashade brösten för att bli bekräftad.
Sorligt för henne, sweet for alla andra.

varför var det sorgligt för henne???

Logga in för att svara
#60125 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 1

UnderTheSun
graphgraph

Att hon inte kan fånga vågorna utan skyller på killarna.. inte okey.
Fast jag skulle ju förlåta henne när hon surfar utan överdel.

Logga in för att svara
#60248 Svar: Skanska tuttar i Noosa 15 år, 5 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Tror ni det funkar om man visar draggen?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!