Facebook data

12
Från världens minst betrodda researrangör ;)
#60333 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Steve aka crazy torpedo i Stryns backar
Gick väl en sisådär 50 km/h där inför kurvan...

Logga in för att svara
#60336 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Det första som hittades på Stadtlandet, ärligt!

Logga in för att svara
#60338 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jens tittar 70 m ner

Logga in för att svara
#60345 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Fan vad sugen jag blir på att dra upp dit!!!

Jaja, det e iaf surf här hemma för 3e dan i rad

Logga in för att svara
#60375 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

lordan
graphgraph

Great trip lads, really good to get some waves, really enjoyed it, let me know if any of ye are on for a trip to Ireland around sept!, would be more than happy to show ye around the west coast!!, will forwad my norway pics on disc to ye, Esta , whats your address??

Logga in för att svara
#60377 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

grymt killar!

Logga in för att svara
#60402 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

lordan skrev:
Great trip lads, really good to get some waves, really enjoyed it, let me know if any of ye are on for a trip to Ireland around sept!, would be more than happy to show ye around the west coast!!, will forwad my norway pics on disc to ye, Esta , whats your address??

Ireland sounds good....

I dont have your adress either mate. Getting back to sthlm today and will send my pics over next week. Dropp me a mail on jahkob_a@hotmail.com with your details.
My adress is:
Katarina Bangata 62, 2tr
11639 STHLM

Logga in för att svara
#60410 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

lordan skrev:
personer.eniro.se/query?what=wp&lang=&ax=&search_word=stefan+estassy&geo_area=
I don't think I'm gonna be able to send a dvd to you guys this week but for next week, that's a promise!

Bara hojta till vid rätt prognos för Stavanger! Toyotabussen/VDn/Mogadiscu Express tyckte det var kul att vara lastad och rulla mot havet. Har funderingar på militärtält med kamin till nästa tripp...

Logga in för att svara
#60415 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Underbara bilder Esta!

Logga in för att svara
#60418 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Glömde bort Tobbe som sov i ett hörn...
Här efter den sista session av många med 'blå faran'.
De kom bra överens.

Logga in för att svara
#60421 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

lordan skrev:
And Thanx for the invitation, Steve!
I'd like to show u all the Basque country (french side) on the way down to Morocco... some day.

Logga in för att svara
#60422 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Esta skrev:
Glömde bort Tobbe som sov i ett hörn...
Här efter den sista session av många med 'blå faran'.
De kom bra överens.

Shit är blåfaran vit på ovansidan!?!? Trodde den var helt blå! Det hade jag ingen aning om, jag har nog bara sett den underifrån när du droppat in och kört över mig med åbäket.

Logga in för att svara
#60439 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

abbe
graphgraph

Med den goa stämningen skulle jag åka på surftripp till vättern. Stavanger, Maracko eller Irland låter ju kanon. Sitter instängd på labbet och drömmer om kalla, nerkissade våtdräkter på morgonen och en stökig addis i tältet.

Tack alla för en minnesvärd surfresa!

Hör av er när det vankas
0735417088

Logga in för att svara
#60462 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Det skönaste är nästan inte surfet på en sån hör resa, mer att man ser att man faktiskt inte är ensam om att ha ADHD

Logga in för att svara
#60465 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alex el gordo skrev:
Det skönaste är nästan inte surfet på en sån hör resa, mer att man ser att man faktiskt inte är ensam om att ha ADHD

Logga in för att svara
#60484 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

alex el gordo skrev:

Jahaaa... Det var därför vi skulle ut och gå klockan 12 på natten. Det kröp i benen på dig!!

Logga in för att svara
#60485 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#60486 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#60487 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

MEEEN vad faaan....?? ?NU DÅ....

Logga in för att svara
#60488 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#60489 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#60490 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Feddan skrev:

Fan vad fint!!

Logga in för att svara
#60491 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Den sista ser ju ut som mig, omisskänlig pose, ser ut som jag håller i seglet fortfarande

Snacka om att strightline:a, inte en tendes till sväng här inte.

Logga in för att svara
#60492 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Mycket möjligt att det är du Alex. Den dagen var alla samlade i Hoddevik.

Logga in för att svara
#60493 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nästan masthöga vågor va??

Man ser att du ska inleda bottomturnen snart...

Logga in för att svara
#60494 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

sverre skrev:
nästan masthöga vågor va??

Man ser att du ska inleda bottomturnen snart...

Jag har ingen aning om vem det är, Sverre. Själv är jag Goofy-åkare

Logga in för att svara
#60574 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag är ganska säker på att det är jag. Varför - Står långt fram på brädan med benen för tätt ihop. Dessutom med armarna utsträkta som om jag höll i bommen till ett vindsurfingsegel... Inte snyggt. Men roligt har jag

Logga in för att svara
#60588 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Här kommer ett par bilder till. Jag tyckte att söndagen bjöd på bäst surf, låter bilderna tala....
Överblick, fin A-ram.

Logga in för att svara
#60589 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Ren, snabb och med bra form, söndag kväll bjuder upp.

Logga in för att svara
#60591 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Hörnan som vi höll oss till så gott som alla sessions. Bra vågor och ingen annan än vi i vattnet... mumma...

Logga in för att svara
#60600 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Inge' kul med vardagen igen. I själen värmer jag vita bönor på spritköket medan våtdräkten torkar i vinden. Om ngr timmar ska jag i igen... not. Blir till att fortsätta redigera bilder till er, boys. 200 klara, drygt 350 st kvar... puhh!

Logga in för att svara
#60707 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Svart volcomtröja storlek Large upphittad i bussen.

Logga in för att svara
#60708 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

alex el gordo skrev:
Men roligt har jag

Thats what its all about!!

Logga in för att svara
#60932 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Nu så börjar jag bli klar med bilderna. Postar en dvd till er Jacob, Addis och Jens som får förmedla picsen vidare. Jens, kan du messa mig din postadress?

En sista

Sömngångaren...

Logga in för att svara
#60951 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

3 dvds postas idag!
Steve, din postadress eller får du en kopia av Jens?

Logga in för att svara
#60958 Svar: Från världens minst betrodda researrangör ;) 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Addis
graphgraph

Hahaha! Rock´n Roll i campet. Kul att du fick det på bild. Rapade mintu hela första session dagen efter.
Ska bli kul att se lite bilder Esta.
Ha det bäst så laddar vi för en resa till. Tanx igen.

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!