Facebook data

1
Norge
#58458 Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Har nu vart i Hoddevik och surfat o jobbat ett stund och fyfan va jag diggar det måste rekommendera att åka hit fått riktigt bra vågor i både Hoddevik och Ervika sen att naturupplevelsen är helt total gör det inte sämre. Surfade med en säl häromdagen va så cool!

Nerd Crew

Andreas

Logga in för att svara
#58461 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

i like the way you just invite EEEEVERYONE to go there by naming the spots in detail mate..at the same time i'm glad you had a good surf;)

Logga in för att svara
#58466 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: 3

Vikings Surf Ass.
graphgraph
Donerat Guld

Förstår var RAT syftar på... men det finns plats för MÅÅÅÅÅNGA i Hoddevik.

Logga in för att svara
#58469 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Har nu vart i Hoddevik och surfat o jobbat ett stund och fyfan va jag diggar det måste rekommendera att åka hit fått riktigt bra vågor i både Hoddevik och Ervika sen att naturupplevelsen är helt total gör det inte sämre. Surfade med en säl häromdagen va så cool!

Nerd Crew

Andreas

Detta är en punkt: . Man kan använda dessa punkter till att dela av meningar ifrån varandra.
Jag rekomenderar alla att åka till DIN MAMMA!!!

Logga in för att svara
#58470 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

RATMAN skrev:
i like the way you just invite EEEEVERYONE to go there by naming the spots in detail mate..at the same time i'm glad you had a good surf;)

Come on, like You havent spread that word, werent you the guy driving Hoddevik to Ervik in 15min? Arent you the guy always shouting out when ya leaving for that place? Arent you the guy in that tube? Have you got a blog?

Grant, you are not the one to speak out here, even if you are the oldest and best surfer...nuff said.

Logga in för att svara
#58485 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
RATMAN skrev:

Come on, like You havent spread that word, werent you the guy driving Hoddevik to Ervik in 15min? Arent you the guy always shouting out when ya leaving for that place? Arent you the guy in that tube? Have you got a blog?

Grant, you are not the one to speak out here, even if you are the oldest and best surfer...nuff said.

nja............. Dom pratar alltid om Norge Daniel! Inte om namnen på ställena, sen om du ändå förstår exakt vart det är med din teknologiska slutledningsförmåga är en annan sak!

Logga in för att svara
#58487 Svar: Norge 15 år, 5 månader sen Stoke: 7

Mr.Green
graphgraph

Gött att det pumpar för dig Andreas. Plowen och balsan fått smaka på atlanten ännu då?

Stay cool, & Stay tubed!

/Simon

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!