Facebook data

1
säl får frispel i sydafrika
#55909 säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

dana
graphgraph

Satt och kollade nätet på info om sydafrikasurf när jag hittade denna incident. wavescape.co.za/forum/viewtopic.php?f=1&t=1454. Galet!
Nån som har bra tips på boende i Jbay för övrigt. Ska bara surfa, ingen fest. Vill ha lugn och ro, nära surfet, dvs vill sitta på mitt arsle och vänta på att vågorna formar till sig på balkong/rum och på´t igen från tidig morgon. Typ 200rand/natten. peace dana

Logga in för att svara
#55910 Svar: säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

dana
graphgraph

namibia var sälen ifrån..

Logga in för att svara
#55916 Svar: säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

De kanske var en sån där "Navy Seal", dom ska vara rätt farliga har jag hört

Logga in för att svara
#55918 Svar: säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

www.backpack.co.za/accommod/eastcape/crystalc.html
Mitt i smeten framför supertubes. Sen ligger det ett som är lite jesuskristus betonat lite längre ner längs pointen, glömt vad det hette?

Logga in för att svara
#55945 Svar: säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Eric
graphgraph

Haller med "G", klart du ska bo hos Onkel Frost pa Cristal Cove. Alltid lika trevligt att tillbringa kvallarna med Bruce Gold i baren och ljuga om dagens sessions .

Logga in för att svara
#56151 Svar: säl får frispel i sydafrika 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Stafen
graphgraph

dana skrev:
Satt och kollade nätet på info om sydafrikasurf när jag hittade denna incident. wavescape.co.za/forum/viewtopic.php?f=1&t=1454. Galet!
Nån som har bra tips på boende i Jbay för övrigt. Ska bara surfa, ingen fest. Vill ha lugn och ro, nära surfet, dvs vill sitta på mitt arsle och vänta på att vågorna formar till sig på balkong/rum och på´t igen från tidig morgon. Typ 200rand/natten. peace dana

Otrolig historia. Jag har en gång blivit avknuffad från min bräda av två hårdhånglande sälar i Muizenberg. De är ju som sagt annars väldigt fredliga men väldigt orädda och kommer alldeles inpå. Men det är inte utan man får en del respekt när man ser de biffigaste sälarnas käftar när de ligger nån meter bort och gäspar.
S

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!