Facebook data

1
Surf Australien i mars
#53392 Surf Australien i mars 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

Collin
Inlägg: 29
graphgraph
offline

Jag ska iväg på surfresa i mars, troligtvis Australien. Känns som om jag är den enda personen i hela världen som inte varit där så nu är det dags.

Nån som kan berätta något om surfet och tipsa om sköna spots och städer längs östkusten?
Åker själv men det lär väl inte gå värst länge innan man springer på ryggväskbärande svennar antar jag..
 
Logga in för att svara
#53413 Svar: Surf Australien i mars 15 år, 3 månader sen Stoke: 3

palo
Inlägg: 230
graphgraph
offline

om du landar i sydney så dra söderut! wollongong har hur mkt bra vågor som helst. headlands, little austi är två bra break. men se till att ordna bil. fortsätter du söderut har du; durras som har en del olika bra bryt men missa absolut inte narouma (kan va felstavat) som har en underbar strand där man slipper paddla ut utan åker lätt ut med rippen längs piren. helt fantastiskt

drar du norrut från Sydney får du inte missa north haven som alltid lyckas producera även om det är smått!

men köp en break guide. alltid bra


hade förjävla gott
 
Logga in för att svara
#53425 Svar: Surf Australien i mars 15 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
Inlägg: 2926
graphgraph
offline

Maila när det börjar dra ihop sig. Jag är tillbaka där i april.

 
Logga in för att svara
#53437 Svar: Surf Australien i mars 15 år, 3 månader sen Stoke: 0

Collin
Inlägg: 29
graphgraph
offline

Tack så mycket, låter ju hur fint som helst. Ska bli otroligt skönt att komma iväg, ibland skjuter man på saker när man inte riktigt vet vart man är på väg.

Vore absolut kul att titta in hos Redax och paddla ut i Manly också!
 
Logga in för att svara
#53477 Svar: Surf Australien i mars 15 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
Inlägg: 34
graphgraph
offline

Tja mannen, jag kommer dra ner till Wollongong i veckan och antagligen stanna dar over sommaren till maj eller sa. Hor garna av dig om du har vagarna forbi. Maila mig pa p.johansson@uppsala.com

Ar ocksa pa jakt efter nagon att dela resa till WA i juli typ om nagon ar intresserad.

Palo: Fick skitbra pa North Haven grymt cruisig vag pa utsidan hela vagen in och rolig snabbare pa insidan..grymt rolig och ingen crowd heller
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!