Facebook data

1
marocko
#52934 marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 2

dana
graphgraph

yo!
hur är marocko i början på mars? och vilka flygbolag är ok m surfbrädor? nån som vet?
peace

Logga in för att svara
#52942 Svar: marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Kolla in Apollo eller Ving, båda flyger på torsdagar till Agadir med Thomas Cook Airline, 300 ToR med brädan (longboard el dubbelboardbag inga problem) max 15Kg bräda dock.

www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Sista+minuten2.htm
www.ving.se/lms/lmsFlightOnly.aspx

Var det inte Tony som visade foton från Anchor, Boilers el. Killers på trippelgubbe från Mars '07?

Logga in för att svara
#52945 Svar: marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Kolla in content.surfersparadise.nu/blog11/index.php?y=07&m=03 och för mer inspiration de första 7,5min av Sipping Jetstreams, jag längtar tillbaka med större mod och friskt knä!

Det där är iaf. dubbel sizen mot nedan:

Logga in för att svara
#52989 Svar: marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 2

dana
graphgraph

Ok, grejen är att jag kan bara dra 10 dar och nojar lite för att det kommer blåsa för mycket just i början på mars, att det kommer vara flat nojar jag mindre för.
Varit i marocko i dec och början på Januari men inte i mars...
och vilka flygbolag förutom charter är ok med brädor nuförtiden?
Är Lanza eller Fuerte bättre alternativ denna perioden då de ju är öar och man köra spots som har klarar vinden bättre? Eller nåt annat bra ställe inte för långt borta??

Dana

Logga in för att svara
#53003 Svar: marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

dana skrev:
Ok, grejen är att jag kan bara dra 10 dar och nojar lite för att det kommer blåsa för mycket just i början på mars, att det kommer vara flat nojar jag mindre för.
Varit i marocko i dec och början på Januari men inte i mars...
och vilka flygbolag förutom charter är ok med brädor nuförtiden?
Är Lanza eller Fuerte bättre alternativ denna perioden då de ju är öar och man köra spots som har klarar vinden bättre? Eller nåt annat bra ställe inte för långt borta??

Dana

Jag var där 2007-03-22 till 2007-03-29. Det var första veckan på det året som det blev svårt att få till en morgonsession och en kvällssession. Innan den veckan var det lugnt med vinden. Jag ha för mig att jag flög chater till Agadir med TUI och slapp betala (eller betaldae max 500), men det var ju såklart charter så det var helt ointressant för dig.

Logga in för att svara
#53076 Svar: marocko 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Birk
graphgraph

dana skrev:
yo!
hur är marocko i början på mars? och vilka flygbolag är ok m surfbrädor? nån som vet?
peace

Air france verkar helt ok. Dom lägger på 20EUR enkel väg för surfbräda upp till 2,4 m. Akta dig för lufthansa, bland de billigare flygen (till casablanca) men dom tar hutlösa 150EUR enkel väg för brädan, max längd 2 m. Längre än så räknar dom som vindsurfing och tar det dubbla...

Lycka till!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!