Facebook data

1
Tips på sidor för flygstolar och resmål
#49913 Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Av olika anledningar sket sig vinterresan till Brasilien. Planerar redan en kortare Norge-tripp innan jul, men behöver tips på längre resmål efter jul. Har vart ute å scannat av nätet lite och hittar resor för +30Tkr över den stora pölen, helt sjukt!

Lurar på ett kortare gästspel på kanarieöarna, men har inte bestämt mig ännu. Kan fasen tänka mig Costa igen i år, men inte för de biljettpriser jag hittar.

Vilka sidor hittar jag bra resmål på, vågar fasen inte lita på flygstolen.se, biljetterna är minst 3ggr så dyra som de brukar vara. Jag måste planera, få bort det där tomrummet som just nu finns i vintermörkret här hemma, visst finns det andra orsaker till det, men att inte ha en varm surfresa att se fram emot är helt kass.

Vill inte sitta här hemma i februari igen med sömnlösa nätter och funderingar på att emigrera, sälja allt och flytta utomlands. För trots allt, det kommer väl en fantastisk surfhöst igen 2009 här hemma!

Logga in för att svara
#49915 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Om du vill spendera ett tag borta fast lite närmre Sverige än C.R skulle jag rekommendera kanarieöarna eller nån annan ögrupp i Atlanten. Kap Verde är varmt även på vintern, Kanarieöarna och norrut kanske mer fesljummet. Finns ju nästan alltid billiga biljetter till atlantöarna.

Logga in för att svara
#49920 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

fuerte har ju faktsikt allt man efterlyser, relativt varmt, billig öl, charter-tjejer(kanske för unga för er mohahaha) samt bra pris på boende!

surfet är ju grymt varierat också, var där en halvkass vecka men villändå ha meeer:woohoo:

Logga in för att svara
#49925 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Åkte till Cr i början av året och då hittade jag den billigaste biljetten på www.resia.se när man satt och lekte lite med datum kom jag ner i 8000 med utresa i mellandagarna vilket är ett rätt bra pris, kompisar löste in lite flygpoäng via deltas hemsida och bokade därigenom ok kom ner i 6500 kr dock kom de efter nyår. 'Kan tillläggas att den resebyrå vi kontaktade inte kom under 12000:- för samma datum. Men billigast just nu är väl som sagt kanarieholmarna eller i mcrocko två veckor.
/B

Logga in för att svara
#49932 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

alexi
graphgraph

Kom hem från Fuerte för en vecka sen. Hade bra surf nästan varje dag. Boende går att hitta billigt samt öl o mat om man vet vart man ska gå.

Logga in för att svara
#49933 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Verkar som man får söka på flygbolagens egna sökmotorer, hittade biljett till Costa för €850 om man åker på absolut billigaste datumen, då tillkommer flygstol till och från amsterdam. Såg precis att euron ligger på 10.58 därikring, fy satans.

Det blir nog holmarna en vecka eller två, kanske Marocko, men skall man dit vill man juh inte åka själv, med tanke på hyrbil å annat. Har vart på Fuerte tidigare, utan att surfa (!), är väl inte jätteförtjust i öns andra attribut, ser fan ut som Mars eller något.

Shit vad deppigt, det enda positiva just nu är att räntan sänks på mitt bolån med 1,75%-enheter, vilket ger mer i plånboken.

Kanske skall gå tillbaka till min tanke på att bila ner till Europa och surfa ihjäl mig på sydeuropas vinter-swell?!

Logga in för att svara
#49934 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Jepp lite dyrare blir det om man vill ha de bästa dagarna i mellan dagarna!

Själv flyger jag till Lanzarote å tar färjan över till Fuerte. 7300kr istället för 15000kr eller mer.
Ett tips är att ringa Ticket å säg vilka datum du vill åka. Så sitter de å letar upp alla alternativ!

Jag är nöjd men min bokning iallafall. 19 dec tom 2 jan. Vilket betyder att jag slipper se alla jäkla släktingar under jul å nyår!

Logga in för att svara
#49938 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Ett annat resmål skulle kunna vara Island, men även här måste man vara ett gäng med tanke på att man måste ha hyrbil, sen kanske det är lite väl mörkt å kallt så här års.

Logga in för att svara
#49945 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

du har ju säker redan kollat men de kanske går att hitta ett bredare utbud från UK osv
travelfinder.se
opodo.co.uk

Förövrigt blir detta min sista vinter i sverige, våren är bra sommar ok och likaså tidig höst. men från nov-mars kommer jag med 100% dra härifrån.....jag har spendrat hela dagen idag med att kolla surffilm-klipp bilder med paus för att försöka laga min bräda.
Planerna för nästa år börjar redan ta form....de e de jag lever för nu.
deppigt värre

Logga in för att svara
#49973 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

En av mina favvo-sajter är luftgrop.se. Om man väljer flexibel sökning kan man både välja vilken månad man vill resa och ha flera avreseorter. Grymt smidigt och man kan komma riktigt billigt undan!
Sen finns ju alla dom "vanliga" resesajterna samlade på flygbilligt.com. Bara att klicka sig runt på.
För att komma hyfsat billigt undan underlättar det förstås oxå om man kan undvika lov-veckor och storhelger...
Hoppas du hittar nåt!

Logga in för att svara
#49975 Svar: Tips på sidor för flygstolar och resmål 16 år, 1 månad sen Stoke: 0

Kallsuparn
graphgraph

Jag och en polare satt för inte länge sen alls och kollade upp resor med ryanair.com, och dom hade sjukt bra priser! Då valde vi att först åka till fuerte med mellanlandning i liverpool tur och retur. Bara resan skulle kosta oss runt tusingen om jag inte minns fel. Vi hittade även ett hotell där på hotels.com en vecka som kostade runt 1500 i var. Så allt som allt skulle vi få betala 2500 i var för att åka fram och tillbaka till fuerte och även bo där en vecka!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!