Facebook data

1
kitearna har gjort det igen!
#48121 kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Logga in för att svara
#48123 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Haha, så valen gick till attack, men den gjorde det inte endå?

Logga in för att svara
#48155 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

otroligt!

Logga in för att svara
#48163 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

fy faaan vad jag är trött på kite. mera gay pryl är nog svårt att hitta. skulle vara snakeboard...

Logga in för att svara
#48167 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Tagga ner lite! Smaken är som baken och alla behöver inte gilla det men dina homofoba kommentarer passar bättre på nåt naziforum.

Kite är en riktigt rolig sport om man gillar hav, vatten och vind och det tror jag de flesta gör här. Finns lika många grenar inom kite som det finns övriga brädsporter och strapless har definitivt mer synergier med surf än någon annan brädsport, eller döm själva:
www.vimeo.com/1958582

Puss på dig

Logga in för att svara
#48173 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

De är lugnt Yann jag tar den. Var inte meningen att låta så arg eller vad de nu var som du upplevede som så hemskt.
För övrigt är jag varken nazist eller homofob...Om du upplevde ordet gay i texten som något homofobt har du misstolkat ordet. Som du säkert vet används ordet gay i det engelska språket som ett slang ord för trist/segt/löjligt. alltså inte som någon person som är gay.
Ni får gärna kita och tycka de är skitkul hur mycke ni vill, grattis till er som tycker de är kul.Jag är av en helt annan uppfattning. Kiting ser otroligt stelt och trist ut i mina ögon. Ja jag förstår att det säkert är svårt och tekniskt men de SER för illa ut. ingen stil direkt. Ni hänger där under ett snörre och snurrar så mycke ni kan. Inomhus träning i gympasalen,ringar? sorry men filmen impar inte på mig. fin natur de var väl allt.
Men faktum kvarstår att man var och var annan dag läser om någon kitare som fastnat i elleningen, släpats bort med vinden, krockat med badare, tappat kiten som blåst bort mm. Det har vart mycke de sista året i vart fall.
ska hålla mina nazistkommentarer på nazistforum i fortsättningen. missade att det stod surfsverige på framsidan...eller stod de KITEsverige...

Logga in för att svara
#48177 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

freddandson skrev:
De är lugnt Yann jag tar den. Var inte meningen att låta så arg eller vad de nu var som du upplevede som så hemskt.
För övrigt är jag varken nazist eller homofob...Om du upplevde ordet gay i texten som något homofobt har du misstolkat ordet. Som du säkert vet används ordet gay i det engelska språket som ett slang ord för trist/segt/löjligt. alltså inte som någon person som är gay.
Ni får gärna kita och tycka de är skitkul hur mycke ni vill, grattis till er som tycker de är kul.Jag är av en helt annan uppfattning. Kiting ser otroligt stelt och trist ut i mina ögon. Ja jag förstår att det säkert är svårt och tekniskt men de SER för illa ut. ingen stil direkt. Ni hänger där under ett snörre och snurrar så mycke ni kan. Inomhus träning i gympasalen,ringar? sorry men filmen impar inte på mig. fin natur de var väl allt.
Men faktum kvarstår att man var och var annan dag läser om någon kitare som fastnat i elleningen, släpats bort med vinden, krockat med badare, tappat kiten som blåst bort mm. Det har vart mycke de sista året i vart fall.
ska hålla mina nazistkommentarer på nazistforum i fortsättningen. missade att det stod surfsverige på framsidan...eller stod de KITEsverige...

och inte gay Sverige heller.... i morrn surfar vi alla tillsammans endå

Logga in för att svara
#48178 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Sa du ser, har du inte ens provat denna otroligt tråkiga och gayiga sport och ändå tycker den är tråkig?

Sen att racka ner stilen...kollat på dig själv i en film någongång? Jag personligen ser inte särskilt cool ut varken när jag surfar eller kör kite...men det är kul för det så vem bryr sig. Tråkigt att det ska behöva komma attityd mot så pass lika sporter som det ändå är, man kan hålla vissa saker för sig själv.
Post nu en film när du rippar upp epic svea så vi får se din stil....som inte är stel,trist,löjlig.

Surfing och kite är en bra kombo särskilt i svea där vågorna många gånger inte är de bästa.

Ha de gott och hoppas du får prova att köra lite kite ngngång.

Logga in för att svara
#48179 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Först, jag har inget emot er som kitar personligen. det hoppas jag ni förstår. Har själv polare som kitar och de är helt ok. kör all kite ni vill. ha så kul ni kan. but its not my cup of tea...

Benni du låter som min morsa.
-:Fredrik ät upp levergrytan!
-:nej den är inte god.
-:Har du smaka på den?
-:ehhh ja...

Så ja, jag har testat kite, både på vatten och på snö. skidor,snowboard och sån där kitebräda på vatten. Nej de är inte kul. Nej jag är inte bra på de. Men jag prövade tillräckligt länge för att kunna säga att de inte är något för mig.

Ok, stil. NEJ jag har antagligen ingen bra stil när jag surfar. och JA jag ser helt säkert riktigt dålig ut, bla för att jag inte är särskilt bra. MEN här är den stora skillnaden. OM jag mot förmodan skulle bli riktigt bra på att surfa skulle jag kunna få en bra stil. mycke av stil är nog medfött och kanske svårt att träna fram. MEN om jag kitade och blev riktigt bra så skulle jag i mina ögon inte kunna få en bra stil...

Benny du måste vara en riktig helylle kille som gillar allt och tycker bra om allt. vilken fantastiks värld du måste leva i...
Jag däremot, som ni förstår får, måste leva i min insnöade fantasivärld där man faktiskt inte gillar allt. Felet jag gjorde var väl att säga vad jag tyckte. men det står för, kite is gay.

Logga in för att svara
#48182 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Gay betyder glad

Logga in för att svara
#48184 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

hade du haft lite koll hade du antagligen insett att Yann surfar skiten ur dig både i VÅGsurfing och KiteSurfing,

Att vissa KItare har boatdshorts utanpå våtdräckten är ju en annan sak..

Logga in för att svara
#48194 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Jag är så gayigt helylle, så jag stickade min egna kite!!

Logga in för att svara
#48203 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

BennyS skrev:
Jag är så gayigt helylle, så jag stickade min egna kite!!

Logga in för att svara
#48204 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

JohanBTZ skrev:
hade du haft lite koll hade du antagligen insett att Yann surfar skiten ur dig både i VÅGsurfing och KiteSurfing,

oooh nu är du illa ute, akta dig för min pappa är lite starkare än din pappa... du verkar ha fattat allt. NOT! Men hur som helst så hade min moster slått dig på knyppling 7 dagar i veckan 365 dagar om året... och på skottår hade hon slagit dig ännu hårdare...
akta nu så ingen kitare hoppar på dig också bara för att du såg ner på deras shorts, är du rasist? skiljer du på folk och folk? har du en åsikt om något, säg för guds skull inte de till någon...
det handlade inte om vem som var bäst på något. jag gav min åsikt om kite inte om vem som var bäst. Så klart är Yann bättre än mig på kite efter som han håller på med det. Säkert bättre på vågsurf också efter som hajag inte är någon stjärna. Yann är säkrt super trevlig och jag är säker på att hade vi snackat med varandra om vi möts hade vi säkert kommit bra överens. Hela grejen är inte personligt mot någon. jag har en åsikt om kite och står för de. punkt!

Logga in för att svara
#48206 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

freddandson skrev:
JohanBTZ skrev:

oooh nu är du illa ute, akta dig för min pappa är lite starkare än din pappa... du verkar ha fattat allt. NOT! Men hur som helst så hade min moster slått dig på knyppling 7 dagar i veckan 365 dagar om året... och på skottår hade hon slagit dig ännu hårdare...
akta nu så ingen kitare hoppar på dig också bara för att du såg ner på deras shorts, är du rasist? skiljer du på folk och folk? har du en åsikt om något, säg för guds skull inte de till någon...
det handlade inte om vem som var bäst på något. jag gav min åsikt om kite inte om vem som var bäst. Så klart är Yann bättre än mig på kite efter som han håller på med det. Säkert bättre på vågsurf också efter som hajag inte är någon stjärna. Yann är säkrt super trevlig och jag är säker på att hade vi snackat med varandra om vi möts hade vi säkert kommit bra överens. Hela grejen är inte personligt mot någon. jag har en åsikt om kite och står för de. punkt!

JAG BJUDER ALLa PÅ LEVERGRYTA EFTER SURFEN IDAG
PEACE

Logga in för att svara
#48209 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

freddandson skrev:
Som du säkert vet används ordet gay i det engelska språket som ett slang ord för trist/segt/löjligt. alltså inte som någon person som är gay.

Om du slår upp det så står det för precis tvärtom det du nämner!

Logga in för att svara
#48221 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Michael Jackson sjunger om hur "bad" han är. Men han kallar väl inte sig själv dålig? Kan det kanske vara så att språk förändras och utvecklas beroende på hur det används?

Logga in för att svara
#48244 Svar: kitearna har gjort det igen! 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Du kanske beställer negerbollar på café också?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!