Först, jag har inget emot er som kitar personligen. det hoppas jag ni förstår. Har själv polare som kitar och de är helt ok. kör all kite ni vill. ha så kul ni kan. but its not my cup of tea...
Benni du låter som min morsa.
-:Fredrik ät upp levergrytan!
-:nej den är inte god.
-:Har du smaka på den?
-:ehhh ja...
Så ja, jag har testat kite, både på vatten och på snö. skidor,snowboard och sån där kitebräda på vatten. Nej de är inte kul. Nej jag är inte bra på de. Men jag prövade tillräckligt länge för att kunna säga att de inte är något för mig.
Ok, stil. NEJ jag har antagligen ingen bra stil när jag surfar. och JA jag ser helt säkert riktigt dålig ut, bla för att jag inte är särskilt bra. MEN här är den stora skillnaden. OM jag mot förmodan skulle bli riktigt bra på att surfa skulle jag kunna få en bra stil. mycke av stil är nog medfött och kanske svårt att träna fram. MEN om jag kitade och blev riktigt bra så skulle jag i mina ögon inte kunna få en bra stil...
Benny du måste vara en riktig helylle kille som gillar allt och tycker bra om allt. vilken fantastiks värld du måste leva i...
Jag däremot, som ni förstår får, måste leva i min insnöade fantasivärld där man faktiskt inte gillar allt. Felet jag gjorde var väl att säga vad jag tyckte. men det står för, kite is gay.