Nu, efter Sverrre la av och stack, tycker jag att det är dax för en ny (eller tillbaka till en gammal) surfsverige.
Dem flesta av er håller avstand eller bara går in till surfsverige och gör som de flesta vill göra..dela med era erfarenheter, berätta roliga eller markliga historier, fråga frågor och förhoppningsvis får bra eller relevanta svar, och naturligtvis (och mest roligt tycker jag),,,,, visa upp lite bilder av dagens, veckans, månadens sista fina surfsessions..
Visst finns det några enstaka personer som fortsätta att beté sig som 5 årigar barn här som jag ska inte ha något att göra med...
Jag hoppas att ni...vanliga surfare....stödjer mina önskningar...
Från och med nu hoppas jag på en roligare, surfsverige med mindre eller inget personlig påhopp och mera av det vi 'klicka' in för...BRA SURF RELATERADE GREJER...
PEACE FRÅN DEN NYA DON RAT...OCH EN NY BOS...(som aldrig egentligen betydde ingenting mer än ett skämt och som kan hållas i memorium till sverre....som var faktiskt rolig ofta!!)
Min roll som 'DON' ska inte vara mer än att vara något roligt och jag hoppas att ni andra kan nu känna sig välkommen tillbaks till surfsverige.....
ok gazzer...nu är det dax att sluta och låta andra människor njuter av surfsverige...
Peace från den nya '''don'''..RAT
Hoppas att ni alla får några vågor igen snart...visst var förra veckan fantastisk i nästan hela sverige...Prey FOr Surf;)