Drog ut med min nyinköpta bil igår till Sverres husvagn. Ingen var där och hela skiten var sönderslagen. Sverres bil var borta och när jag kollade in genom takluckan så var datan och andra saker av vikt borta. Brädorna likaså.... Svarat på mobilen har han inte gjort sedan jag lämnade BOS men nu får jag höra att han inte svarar när några andra ringer heller, istället går nån jävla tysk telefonsvarare på. Har ju känt killen i ganska många år och vet vad som händer när han blir ilsk, antingen exploderar han eller så ger han upp fullständigt, tror nu på det senare. Sätter en tusing på att han dragit iväg med brädorna för att äntligen vara on the road igen. Han klarade Sverige i 3,5 år dock, inte illa för att vara Sverre (förutom några månader i Brasilien). Att jag skriver denna tråd är för att jag inom mig vet att han kommer kolla upp på surfsverige ibland. Hålla ett vakande öga kanske.... så Sverre....
Sverre: Synd att det slutade på detta vis. Se nu till att göra det bästa av dina resor, pengar lyckas du ju alltid fixa din tattare. Skicka iväg ett mail till mig när du hittat ett coolt ställe. Kanske kan vi mötas upp om du inte är på ett allt för avlägset ställe. Ha det gott. Peace!!!!!!!
PS: Om inte nu Sverre skulle dyka upp igen (vilket jag har jävligt svårt att tro) så är det ju fritt fram att prata surf dagarna i ända här inne. BOS medlemmar som Sharkboy, Ratman, Oldschool osv kommer självklart hålla fanan högt men utan Dampsverre blir det nog lite tråkigare här. Antar att även jag kommer att droppa av från den här sidan inom en snar framtid...
Surfs up!!!!
Mr Adamski