Facebook data

1
Scottland
#35082 Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

perlin
graphgraph

Tja!

Nån som varit i Scotland? Tänkte åka dit i sommar, var ska man satsa, Thurso? Någon som ska dit, vi kanske kan göra sällskap?

Peace!

Logga in för att svara
#35134 Svar: Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: 4

Andreas J
graphgraph

Hej
Jag var i Edinburgh för tre veckor sedan.
Jag kontakade en lokal surfinstruktör, Duncan Haliday.
Vi åkte till ett ställe som heter peasebay. Det var okej vågor men kan helt klart bli mycket bättre. Det är i alla fall värt ett besök och mest vågsäkert i det området.

Mitt tips är att du kollar wannasurf.com och sedan kontaktar Duncan på dadunx@hotmail.com.
Han har koll på både Scottland och Irland. Lycka till!

Logga in för att svara
#35206 Svar: Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

även jag har funderingar på skottland i juli. alternativen är väl övriga europa (frankrike, spanien, portugal) men jag har fått uppfattningen att det är mer konsistent och mindre folk (dock kallare) i skottland. någon som vill bekräfta tankegången??

Logga in för att svara
#35208 Svar: Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Nej, inte bekräfta utan förkasta. Jag har iochförsig bara varit där en gång men jag satt och blängde på ett platt hav i duggregn i två veckor i juli innan jag tröttnade och åkte till Irland istället. Skottland är säkert jättebra men inte mitt i sommaren.

Logga in för att svara
#35214 Svar: Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Outer hebrides kan va ett tips ocksa....

men som jonas sager..juli ar pa vinst eller forlust.. har fatt grymme surf i juli men det kan va tokplatt ocksa...

Logga in för att svara
#35220 Svar: Scottland 16 år, 5 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

merde... är det ens nån mening att dra till landes i juli då? lika platt där säkert . svårt att kosta på sig längre resor än europa om man bara ska vara borta i två veckor. om nån ändå har några tips, let me know, det uppskattas!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!