Facebook data

1
Surf-filmer
#15324 Surf-filmer 16 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
Inlägg: 1509
graphgraph
offline

Klämde några rullar nu under de två veckorna i Biarritz, Peter hade handlat en hel del gobitar och många sköna longboard rullar, men den som fastnade mest på näthinnan var nog Sipping Jetstrems, fast jag längtar efter att se den på en stor TV med digitalt ljud. Om man diggar Marocko så är det def. ett måste i samlingen. Vilket foto, vilken film!

Klämde även ett dåligt ex. av Bra Boys, jisses, hård början, men vilka vågor, och jag som inte har koll på surfscenen, Koby, ojoj, sicken gubbe och vilka vågor. En hel del överaskningar i den filmen kan jag lova...

Såg den där Blue något med Andy och Rasta också, vilken sympatisk snubbe, Andy alltså, eller inte...

Försökte några gånger med Litmus, men fan, den måste man nog röka gräs till för att digga, eller så tappade jag bara tålamodet, och då gillar jag Morning of the Earth...

Ruskigt spänd på Mose-filmen från Indo, när släpps den?
 
Logga in för att svara
#15325 Svar: Surf-filmer 16 år, 10 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
Inlägg: 350
graphgraph
offline

Instämmer defenitivt om Sipping Jetstreams och delen om Marocko. Skitsnygga bilder och de fångar verkligen såväl stämning som surf. Scenerna från Draculas och Boilers e jäkligt sköna. Oh - fortfarande stoked efter att ha sett den för nästan ett par veckor sen.
 
Logga in för att svara
#15556 Svar: Surf-filmer 16 år, 10 månader sen Stoke: 1

Maks
Inlägg: 28
graphgraph
offline

Det skulle vart roligt att se hela Sipping Jetstreams... repan i skivan förstörde lite..
shark_feeder , 1 månad kvar sedan bali.. Ses på dreamland eller nått
 
Logga in för att svara
#15776 Svar: Surf-filmer 16 år, 10 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
Inlägg: 350
graphgraph
offline

Tjena Max. Har börjat kika på norra Java och Sumatra lite mer seriöst - vi får se vilken del av indo jag kommer att hamna... Hör av mig så fort jag vet.
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!