Tack till alla på campet - Fantastiskt roligt att umgås och dela vågor med er! Rekordet var fyra som red samma våg onsdag kväll - men den statistiken förbättrar vi nästa gång eller hur!?
Kepsen av för Peter (Cederholm) som gjorde allt möjligt och för generositeten och attityden.
Jättetack även till Göran som tog med en park med 9'or och 10'or och gjorde småvågorna under veckan i Mälarhusen surfbara även för mig.
Bilderna längre upp i tråden är visserligen tagna med min mobilkamera men reducerade till cirka 20% av den egentliga storleken för att de skulle kunna klistras in på tråden - vill någon ha de riktiga bilderna så kontakta mig på exempelvis mail/MSN/facebook så skickar jag - nås på:
klitterstrand@hotmail.com
0709 350892
Jag har fler bilder - det var bara ett urval ovan. Har mer exempelvis slappebilder i trädgården och från stranden och diverse festfoton. Kommer att skicka alla till Peter också.
Drar sig någon ner till Skåne finns det alltid plats för gäster i min lägenhet i centrala Malmö. Stan har ju ett utbud av ölhak snarare än vågor men befinner sig centralt en timme från bryten i nordvästra skåne i ena riktningen och Kåseberga/Löderup/Österlen i andra. Jag har också bra nybörjarbrädor till utlåning för de som behöver det.