Facebook data

1
Surfsverige Desktops
#1345 Surfsverige Desktops 18 år sen  

ola bandola

hehehe ... freebasa surfare bakgunderna var nog ett litet snäpp för drogromatiska för mig...

Logga in för att svara
#1362 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

käkar du filmjölk med kniv o gaffel oxå eller? mitt tips till dig är, läs följande recensioner:

surfsverige.se/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=103
surfsverige.se/index.php?option=com_content&task=view&id=151&Itemid=103

så kanske du lär dig något om personen som planterade fröet till shortboardrevolutionen genom att shapea sig en skålad kneeboard i glasfiber, vilket gjorde att han kunde anta en helt ny approach till surfing jämfört med alla andra som harvade runt på longboards.

mannen heter george greenough, och knäbrädan han uppfann kallade han för en spoon. det betyder sked på engelska. o personen som rider skeden på sina knän på den ena av bakgrundsbilderna är ingen annan än... ta-da! george greenough!

är kopplingen klar? ska jag skriva ned det på en planka o fed-exa den till din hemort så någon kan banka den i skallen på dig?

Logga in för att svara
#1363 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

känner att jag kanske måste klargöra ytterligare för att inte fler puckon ska få för sig att surfsverige är ett nytt tjackpundarhangout:

personen som hänger fem på skeden är joel tudor. han har egentligen inget med greenough att göra, men han är en länk mellan nu o då. om du någonsin har sett tudor surfa så förstår du varför. såvitt jag vet så knarkar inte tudor särskilt mycket knark heller, bortsett från en joint ibland. o det är skillnad på knark o knark, men det är en helt annan diskussion.

den suddiga gråblå bilden är inte suddig för att fotografen har knarkat jättemycket knark o är alldeles knarkad.

personen på bildseriekollaget är ser väldigt avslappnad ut när han knycker på nacken i svängen, o jag förstår att det kan misstolkas som att han har knarkat väldigt mycket innan han gjorde den svängen för riktiga människor som bara super sig redlösa är knappast så där stilfulla o avslappnade när dom surfar utan står stadigt o bredbent o ser bajsnödiga ut. men jag är tämligen säker att inte heller tom wegener skjuter heroin, utan är helt enkelt bara en av ett fåtal människor som surfar riktigt vackert.

så. hoppas vi har rett ut alla frågetecken.

Logga in för att svara
#1372 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen  

ola bandola

jajaja jag tar väl skedjäveln som bakgrund då. Men jag tänker bara ha den hemma, inte på jobbet. Ok?

Logga in för att svara
#1373 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

hehe, ja för fan det är lugnt... måste hålla isär jobbet o knarket annars funkar det ju aldrig...

Logga in för att svara
#1375 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

ola bandola skrev:
jajaja jag tar väl skedjäveln som bakgrund då. Men jag tänker bara ha den hemma, inte på jobbet. Ok? Det där fick mig att skratta högt, tack!

Logga in för att svara
#1399 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Skumt! Jag har för mig att denna tråd såg annorlunda ut tidigare, att den började med en förfrångan om schyssta skrivbordsbilder. Jag länkade då till en tråd på Nordsurf där jag och Sharkboy lagt upp lite bilder. Jag kanske inte får länka till andra forum...? Men jag testar igen och ser om jag blir bannad.

www.nordsurf.com/Forum/tabid/69/view/topic/forumid/1/postid/15313/Default.aspx

Logga in för att svara
#1406 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

tråden finns fortfarande kvar, så nazi är nog inte redax... du hittar den här:

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=1281&catid=2

Logga in för att svara
#1407 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen  

Redax

Willy... seriost?

Logga in för att svara
#1409 Svar: Surfsverige Desktops 18 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Måste lära mig att leta lite bättre!! Sorry doooodes!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!