Facebook data

1
Gbg surfare
#112158 Gbg surfare 7 år, 6 månader sen Stoke: 0

Jaksan
graphgraph

Yooo alla surfare!!
har lite frågor angående surfen här Göteborg, jag undrar om Det är någon/några som har planer att surfa I Varberg nu när våren och sommaren snart är här och är intresserade över
sammåkning( betalar givetvis bensin kostnader). bor i centrala Göteborg och har inte direkt något bra sätt att ta mig ut till Varberg förutom at ta Västtrafik tåget vilket är bra osmidigt med en bräda och hela kittet

Sedan undrar jag även över spots förutom apelviken, och ett vid fästningen, lär ju finnas några gyllene spots, dock förmodligen något som folk vill ha för sig själva men ändå.

Sen hur många okej surfdagar kan man räkna med under en 6 månaders period här i Göteborg, varier såklart men på ett ungefär skulle ni tro?

Uppskattar alla svar jag kan få

Logga in för att svara
#112275 Svar: Gbg surfare 7 år, 1 månad sen Stoke: 0

dannenorin
graphgraph

Tjena!
Lite sent svar men kanske att någon ser det.
Sittter lite i samma sits. Bor å pluggar i gbg också, har bil men ingen att dra ner med eller reka andra ställen. Skulle vara skoj att ha någon mer med sig från götet! Hör av er om någon är taggad..

Logga in för att svara
#112296 Svar: Gbg surfare 7 år, 1 månad sen Stoke: 1

Jorro25
graphgraph

Tja!
Jag är 15 år och bor också i gbg. Jag kan ett par stycken bra spots men har ingen bil så lite svårt att komma ner till dom.... Men alltid taggad på surf!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!