Facebook data

1
Surfkompis i Stockholm!
#110603 Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Hej!

Med risk att låta som en dålig kontaktannons..

Är en glad nybörjare som nyss fått upp ögonen för surf och köpt bräda etc. Enda problemet är att jag har ont om surfpolare och vill helst inte sticka ut ensam.

Hojta jättegärna till ifall någon mer är i liknande sits, eller helt enkelt bara vill ut och surfa vid tex Torö, jag har bil och bjuder på skjuts!

Ha det fint!

Logga in för att svara
#110606 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Pilif skrev:
Hej!

Med risk att låta som en dålig kontaktannons..

Är en glad nybörjare som nyss fått upp ögonen för surf och köpt bräda etc. Enda problemet är att jag har ont om surfpolare och vill helst inte sticka ut ensam.

Hojta jättegärna till ifall någon mer är i liknande sits, eller helt enkelt bara vill ut och surfa vid tex Torö, jag har bil och bjuder på skjuts!

Ha det fint!

Absolut jag är på. Har longboard men ingen bil (dock softracks för bräda på taket). Hakar gärna på till Torö. Så länge 3/2:an funkar...

Logga in för att svara
#110607 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

pera
graphgraph

Jag vill gärna ha en kompis som surfar och äger en bil då jag inte äger en själv! Betalar mer än gärna bensin dock

Logga in för att svara
#110608 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

perupp
graphgraph

Är också nybörjare och hänger mer än gärna med att surfa!

Logga in för att svara
#110616 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

Rookie-Petra
graphgraph

Jag är också nybörjare som gärna hänger på att surfa! Kan man hyra utrusting på Torö?

Logga in för att svara
#110620 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Ursäkta dålig återkoppling från mig, varit lite mycket..

Kul med så många som är surfsugna! Kanske satsa på en kväll nästa vecka ifall det bjuds på några surfbara vågor? Måste bara inhandla en våtdräkt först, skulle någon ha en liggandes till salu - hojta gärna till!

Logga in för att svara
#110621 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Rookie-Petra skrev:
Jag är också nybörjare som gärna hänger på att surfa! Kan man hyra utrusting på Torö?

Kul! Vad jag vet går det tyvärr inte att hyra utrustning vid Torö. Köpte precis själv min första bräda som förhoppningsvis snart får testas!

Logga in för att svara
#110646 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

jungleman
graphgraph

Hänger gärna med på surf i mån av bilplats då jag inte har någon egen. Fredag ser bra ut

Logga in för att svara
#110649 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

jungleman skrev:
Hänger gärna med på surf i mån av bilplats då jag inte har någon egen. Fredag ser bra ut

Är tyvärr bortrest imorgon och i helgen, men ifall vädret tillåter surf nästa vecka tänkte jag drag ut någon dag.

Ändrat av Pilif
Logga in för att svara
#110675 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 4 månader sen Stoke: 0

Californiakid
graphgraph

Tjena "gänget" såg tråden och blev skit glad att det finns fler surfsugna och som har körkort till skillnad från en själv, och som erbjuder skjuts och jag skulle mer än gärna också hänga på om det finns plats i bilen, kan givetvis skjuta till pengar för eventuellt inköp av bensin!! ha det gött allesammans

Mvh Oskar

Logga in för att svara
#110698 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 4 månader sen Stoke: 1

Adamjimson
graphgraph

Hej hopp!

Jag är väldigt sugen på att testa surfa runt Stockholmstrakten.
Är nyinflyttad till Stockholm men ska tillbaka till hemstaden för att hämta brädan i helgen så behöver väl bara köpa en tjockare Wetsuite med!

Jag har bil och vill gärna ha någon med mig som vet vart man surfa! Tex torö eller väddö!
Någon som är sugen på att surfa nästa helg, lördag / söndag om väderförhållanden ser bra ut?

Ha de!

Logga in för att svara
#110705 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 4 månader sen Stoke: 0

perupp
graphgraph

Jag är typ alltid sugenpå att surfa, kan inte spotsen runt Stockholm dock men hänger gärna med ändå!

Logga in för att svara
#110754 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 1

jungleman
graphgraph

Torsdag ser lovande ut om någon råkar ha en bilplats eller två

Logga in för att svara
#110760 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 5

viktorviktorviktor
graphgraph

Någon som ska ut imorgon bitti och har plats över? Bidrar med soppapeng givetvis. Bor norr om stan men är mobil.
Noll762360595 släng iväg ett sms!

Ändrat av viktorviktorviktor
Logga in för att svara
#110761 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 0

zap
graphgraph

Hej!

Jag kommer från Frankrike, jag kom till Stockholm för två månader sedan.
Jag surfade (bodyboard) under flera år i Europa och Västafrika (Mauritania, Ivory Coast, Senegal, Morocco, Liberia ).
Jag skulle vilja träffa surfare att dela samma passionen.

Sorry for my Swedish, I learn...

Zap

Logga in för att svara
#110763 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 0

zap
graphgraph

Hej!

Jag ska gå på torö idag. Jag har en bil (I don't have racks, maybe the board can fit in the car it's an old Volvo break). Vi kan träffa i Aspudden tunnelbana station kl 11:30. Ringa mig eller SMS på 0760295430.

Logga in för att svara
#110765 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 7

Schmidt
graphgraph

Jag åker till torö idag och har plats! Så mycket stoke!! Suurf

/Hans +46 72-983 93 20

Logga in för att svara
#110768 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 3 månader sen Stoke: 2

hane
graphgraph

Schmidt skrev:
Jag åker till torö idag och har plats! Så mycket stoke!! Suurf

/Hans +46 72-983 93 20

Vad i hela helvetet emanuel!??
Hahaha!

Logga in för att svara
#110859 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

wasssup!!!
Stokad newbie här som letar surfkompisari stockholm. Har egen bil (modell mindre) men takräcke och plats för två surfbrädor. Om nån surfar kortare än 7 fot får det nog plats en till i bilen också.
Tänkte dra ut till Torö nu till helgen, både lördag och söndag.
Nån som är sugen på att haka på?

Ändrat av henx
Logga in för att svara
#110860 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

henx skrev:
wasssup!!!
Stokad newbie här som letar surfkompisari stockholm. Har egen bil (modell mindre) men takräcke och plats för två surfbrädor. Om nån surfar kortare än 7 fot får det nog plats en till i bilen också.

Tja! Också sugen på att dra ut i helgen, förutsatt att jag hinner få min 6/5/4 innan dess. Men prognosen för lördag ser lite tveksam ut väl? Söndag ska vara bättre såvitt jag sett.

Logga in för att svara
#110861 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Pilif skrev:
henx skrev:
wasssup!!!

Tja! Också sugen på att dra ut i helgen, förutsatt att jag hinner få min 6/5/4 innan dess. Men prognosen för lördag ser lite tveksam ut väl? Söndag ska vara bättre såvitt jag sett.

Tjo!
Mycket möjligt. Har hittills förlitat mig på vad Magic Seaweed appen säger. Den spår bra surf på både lördag och söndag. Men vet inte hur tillförlitlig den är
Kan tänka mig att dra ut både lördag och söndag annars. Lite på vinst och förlust sådär

Har en 6/5/4 undanlagd på surfspot. Om jag inte hinner plocka upp den hoppas jag att 5/4an håller i helgen haha

Logga in för att svara
#110864 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 0

sannay
graphgraph

Hej!
Vilken grym tråd! Vi är två tjejer utan bil som gärna vill surfa Torö på söndag, om någon tänkt åka och har två platser! Vi bjussar på trevligt sällskap och bensinpengar såklart!

Logga in för att svara
#110865 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

Kul att du gillar tråden och att det finns fler i samma sits!

Var sjukt sugen på surf men hade blivit något strul med leveransen av min 6/5/4 till surfspot så blir tyvärr inget för min del:/ Hoppas ni som sticker får grym surf! Hörde att det skulle vara SM-final på Torö i helgen, bara att köra Jag kommer sticka ut kommande helger ifall prognosen tillåter så bara hojta till om någon vill hänga på.

Logga in för att svara
#110866 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 0

mattininns
graphgraph

Henx!

I'm a Californian living in Stockholm. I'm frothing to surf this weekend, and have a board (5'10") and wetsuit gear all sorted to go! All I need is a ride from a surf friend. Do you still have any space?

Thanks!

Logga in för att svara
#110871 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Pilif skrev:
Kul att du gillar tråden och att det finns fler i samma sits!

Var sjukt sugen på surf men hade blivit något strul med leveransen av min 6/5/4 till surfspot så blir tyvärr inget för min del:/ Hoppas ni som sticker får grym surf! Hörde att det skulle vara SM-final på Torö i helgen, bara att köra Jag kommer sticka ut kommande helger ifall prognosen tillåter så bara hojta till om någon vill hänga på.

Vad har du för storlek Pilif? Har en sprillans ny xcel 6/5/4 storlek ST här hemma som tyvärr inte passade (för stor, hur nu det är möjligt)

@Mattinis i have space shoot me a text to +46 70 426 4655

@Sannay har en rackarns liten bil (tänk golf) men om ni inte har nått i mot att trängas så kanske det väl funka...vad äre för storlek på era brädor?

Ändrat av henx
Logga in för att svara
#110872 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

henx skrev:

Vad har du för storlek Pilif? Har en sprillans ny xcel 6/5/4 storlek ST här hemma som tyvärr inte passade (för stor, hur nu det är möjligt)

Störigt, hoppas du hittar någon som den passar på! Har MT (åtminstone i min Oneil 3/2). Suget efter surf gjorde dock tyvärr att jag precis gjorde samma misstag som dig. Var i en annan surfbutik och kom över en ny longboard, när det kom till vinterdräkt hade de bara en Flashbomb Strl L hemma. Testade och personalen tyckte den var okej. Nu när jag kom hem känner jag att den känns stor i armhålorna och att den inte sitter intill huden i ryggslutet.. Störigt. Var rea så får se hur schyssta de är med öppet köp..

Ändrat av Pilif
Logga in för att svara
#110876 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Störigt, hoppas du hittar någon som den passar på! Har MT (åtminstone i min Oneil 3/2). Suget efter surf gjorde dock tyvärr att jag precis gjorde samma misstag som dig. Var i en annan surfbutik och kom över en ny longboard, när det kom till vinterdräkt hade de bara en Flashbomb Strl L hemma. Testade och personalen tyckte den var okej. Nu när jag kom hem känner jag att den känns stor i armhålorna och att den inte sitter intill huden i ryggslutet.. Störigt. Var rea så får se hur schyssta de är med öppet köp..

Aha, fasen vad segt snackat med butiken? Stenstranden var sjukt stökig idag, så drog vidare till kärringviken. Där bjöds det på långa åk perfekt för longboard. Drar nog ut imorgon också

Logga in för att svara
#110883 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

henx skrev:

Aha, fasen vad segt snackat med butiken? Stenstranden var sjukt stökig idag, så drog vidare till kärringviken. Där bjöds det på långa åk perfekt för longboard. Drar nog ut imorgon också

Det var inga som helst problem att lämna tillbaka hos Skidsport i Bromma, all cred till dem och deras service! Kan tänka mig det, såg någon stökig bild på stenstranden.

Jag har ny våtdräkt, skor, vantar och en 9'6" som ligger här och väntar på premiär så kommer sticka ut imorgon. Dessvärre kan jag inte erbjuda skjuts då jag inte har några takräcken på min bil så måste fälla samtliga fyra passargerarsäten. Annars vore det kul med någon mer longboardare som inte åkt i 15 år

Ändrat av Pilif
Logga in för att svara
#110884 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Pilif skrev:
henx skrev:

Det var inga som helst problem att lämna tillbaka hos Skidsport i Bromma, all cred till dem och deras service! Kan tänka mig det, såg någon stökig bild på stenstranden.

Jag har ny våtdräkt, skor, vantar och en 9'6" som ligger här och väntar på premiär så kommer sticka ut imorgon. Dessvärre kan jag inte erbjuda skjuts då jag inte har några takräcken på min bil så måste fälla samtliga fyra passargerarsäten. Annars vore det kul med någon mer longboardare som inte åkt i 15 år

Aha, grymt! Jag och mattininns här på surfsverige sticker ut inorgon. Siktar på att va ute runt halv tio, tio eller så. Ta mitt nr från tråden ovan o släng iväg ett sms eller så ses vi i lineup

Logga in för att svara
#110885 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 1

Pilif
graphgraph

henx skrev:
Aha, grymt! Jag och mattininns här på surfsverige sticker ut inorgon. Siktar på att va ute runt halv tio, tio eller så. Ta mitt nr från tråden ovan o släng iväg ett sms eller så ses vi i lineup

Nice! Då ses vi säkert! Jag är killen med flest kookslams..

Logga in för att svara
#110889 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 0

sannay
graphgraph

@pilif Hoppas ni fick en bra helg! Det blev ändrade planer för helgen, men vi sticker gärna ut kommande helger om det skulle funka! Ska du åka och har plats (min bräda är 6.6 och kompisens mindre, tror jag) får du gärna hojta till eller dra ett mess på 076 894 45 19.

Gäller alla i tråden med bil!

Logga in för att svara
#110901 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 0

Rookie-Petra
graphgraph

Åh vill så gärna surfa igen men ahr inte fixat någon utrustning än... Vet ni ifall man kan hyra någonstans i Stockholm eller är det bara att köpa?

Logga in för att svara
#110903 Svar: Surfkompis i Stockholm! 9 år, 2 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

Det är nog omöjligt att hyra i Sthlm, dessutom vore det vansinne att hyra ut brädor till superstokade nyfrälsta som ska ut till stenstranden. Vårt älskade torö kan döda en bräda på 1000 olika sätt . Så lägg pengar på egna grejor.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!