Facebook data

1
Boardbag köp! Hjälp
#110564 Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 0

Hajpojken
graphgraph

Vilken boardbag tycker ni är bäst och mest prisvärd? Behöver en som rymmer 2-3 brädor! smidig, tålig, skyddar brädorna mot dings vid flygresor osv, gärna lite extra plats för: revskor, våtdräckt, fenor mm. kom gärna med förslag på märken, sidor och olika varianter av boardbags. Mina brädor är 6'2''och 5'11'' Har kollat på dessa två:

store.magicseaweed.com/FCS-Double-Shortboard-Surfboard-Bag/Item/21966/

eu.dakine.com/p/surf/gear-bags/surf/recon-ii-thruster-15s

Logga in för att svara
#110565 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 2

hane
graphgraph

Har en FCS-boardbag som har ett par år på nacken, iofs för två brädor, men lite liknande den du länkade. Funkar alldeles utmärkt. Brukar packa den med två brädor+kläder, finns gott om plats. Mina brädor är 6,2 och 5,6, men boardbagen är 6,7 vilket är perfekt för att kunna slänga in lite våtdräkter och kläder...Kvaliteten känns jättebra! För att skydda brädorna mot dings behövs mer än bara en boardbag, oavsett märke!

Men visst, da kine gör också bra grejer med hög kvalitet, tror det är lite hugget som stucket, även om jag är ett fan av FCS

Logga in för att svara
#110566 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 2

hane
graphgraph

Har en FCS-boardbag som har ett par år på nacken, lite liknande den du länkade. Funkar alldeles utmärkt. Brukar packa den med två brädor+kläder, finns gott om plats. Mina brädor är 6,2 och 5,6, men boardbagen är 6,7 vilket är perfekt för att kunna slänga in lite våtdräkter och kläder...Kvaliteten känns jättebra! För att skydda brädorna mot dings behövs mer än bara en boardbag, oavsett märke!

Men visst, da kine gör också bra grejer med hög kvalitet, tror det är lite hugget som stucket, även om jag är ett fan av FCS

Logga in för att svara
#110567 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 4

linnjonson
graphgraph

Håller med hane!! Har också en FCS-boardbag, den har fungerat jättebra i några år nu! Använder dock alltid våtdräkt & kläder/handdukar som extra skydd! Men förvånad över hur sömmar, bärrem etc fortfarande är i toppskick.

Logga in för att svara
#110568 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

I mitt har dakine alltid gjort riktigt rejäla grejer. Fcs lite plastigare och smäckigare.

Logga in för att svara
#110569 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

I mitt tycke har dakine alltid gjort riktigt rejäla grejer. Fcs lite plastigare och smäckigare.

Logga in för att svara
#110572 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 0

Hajpojken
graphgraph

Blev FCS doublebagen! Tack för svaren.

Logga in för att svara
#110584 Svar: Boardbag köp! Hjälp 9 år, 1 månad sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

www.wavetribe.com får frakta min longboard. Mycket padding och kvalitet för pengarna då jag researchade och benchade boardbags för fulla muggar nyligen.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!