Facebook data

1
Västerås riders!?
#110368 Västerås riders!? 9 år, 4 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Nå Västerås surfers här eller!?

Logga in för att svara
#112277 Svar: Västerås riders!? 7 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

bump bump

Logga in för att svara
#112278 Svar: Västerås riders!? 7 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Vill även passa på att be om ursäkt för eventuella tidigare opassande inlägg, beklaga pinsamma inlägg och ursäkta mig för att den senaste inloggningen var för mer än ett år sedan.
Jag var hög.
På livet.
Därav impulserna, ev hat, överdriven kärlek osv.
Jag är likadan nu.

Forumet måste vakna igen!
Om det inte är det då iofs.
Var är legenderna? Ingen nämnd ingen glömd ni vet vilka ni är!! Haha
Så man har något att göra när surfen är för sällan!

Åter igen, Västeråsare, jag hookar gärna för surf, är redo för all sorts surf och sök efter något som liknar en våg.
Kör hårt själv men kul med sällskap!
Annars kanske ni ångrar er när ni ser min Mälaren slab för exempel. (Ska ba hitta den.)
Man kan ju kanske baklasta någons båt?
Bygga något i slussen vid svartån?
Övertala kommunen om att en KS wavepark skulle vara lämpligt att kombinera med det nya badhuset som redan gått minus.
Flygplatsen plus badhusets minus belopp på ett år är en halv sådan våg park liksom.
Politiker sökes!!

Hej SS!

Logga in för att svara
#112286 Svar: Västerås riders!? 7 år sen Stoke: 5

henx
graphgraph

marQs skrev:

Övertala kommunen om att en KS wavepark skulle vara lämpligt att kombinera med det nya badhuset som redan gått minus.
Flygplatsen plus badhusets minus belopp på ett år är en halv sådan våg park liksom.
Politiker sökes!!

Hahaha fixar du det så kommer du bli en evig hjälte!

Logga in för att svara
#112411 Svar: Västerås riders!? 6 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

BUMP var fan är ni!

Behöver en crew för har en idé som faktiskt inte är speciellt kostsam eller svår att få genomfört.
Och alltid kul med vänner som surfar.
Vet om många spots nu, några hemliga. haha

Logga in för att svara
#112413 Svar: Västerås riders!? 6 år, 7 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Haha, fan, jag känner igen denna tystnad! Ledsen att jag missat att gå in på denna tråd. Och som jag tjatar om hur dött det är borde jag verkligen skämmas...

Hur som, jag är faktiskt i Sala titt som tätt, eftersom frugans familj bor där. Det har dessutom hänt att jag åkt ner till Torö vid något enstaka tillfälle. Så om jag är på g ner dit någon gång lägger jag ut det här (bra anledning att fortsätta kolla, trots forumets tillstånd av rigor mortis )

För övrigt bodde det en halvtokig jamaicansk surfare i Västerås, som jag drog med till Norge för flera år sedan. Han hette Duane. Men om han bor kvar och i så fall fortfarande surfar är ytterst tveksamt.

Jag ska också kolla med en gamma Linköpingskompis om en annan Norrköpingspolare är i Westeroz, för jag hörde nåt om det med. Uppdaterar med info isf.

Några hoppets strålar i surfmörkret, hoppas jag. Jag vet hur det är att vara "landlocked", bodde i Linköping och surfade Vättern vid ett par tillfällen. Inte så glamoröst. Hoppas du hittar nåt i Mälaren, ryktena går...

Logga in för att svara
#112414 Svar: Västerås riders!? 6 år, 7 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Såg att jag meddelat dig ang. detta för typ tre år sen! Yes! Nu slipper jag skämmas.
Ta med mig till slabsen Looks sick!

Logga in för att svara
#112415 Svar: Västerås riders!? 6 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

TJohoo! Fett av dig!
Tror jag pratade med han Duane på något annat forum en gång för läääänge sen men kommer inte ihåg vad som sades.

Slaben är utanför Bergen i Norge, om det är den på bilden du menar.
Den är nog osurfad för den ligger såpass långt ut på ett sketchy ställe!
Men brutal är den nog fan!

Mälaren har en slab som bryter när en båt åker förbi, man måste ha båt och åket är typ knähögt å två meter långt. hehe men det går har, har fiskat vid den ett par gånger bara för att se en våg.

Tack för svaret och checken! )

Logga in för att svara
#112746 Svar: Västerås riders!? 5 år, 4 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Tja

Logga in för att svara
#112749 Svar: Västerås riders!? 5 år, 4 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Tja! Har faktiskt inte varit på Torö sen jag skrev sist
Vi fick en ny knodd för snart ett år sen, så jag har legat rätt lågt med surfet.

Hittat någon annan i V-ås?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!