Facebook data

1
Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja?
#110356 Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja? 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

Paulahl
graphgraph

Hej!
Jag tänkte åka på surfresa i Portugal i början av Juli. Funderar just nu på Lapoint surfcamp i Ericeira eller Dreamsea surfcamp i Praia da Gale. Har hört positivt om lapoint men undrar om någon har erfarenhet av Dreamsea surfcamp? Eller något annat ställe ni kan rekommendera?

Logga in för att svara
#110357 Svar: Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja? 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

Mag
graphgraph

Har inte hört talas om Dreamsea men de ser ut att ha ett klassiskt seriöst upplägg och flera camps så det är säkert ok.

Logga in för att svara
#110369 Svar: Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja? 9 år, 5 månader sen Stoke: 3

akabei
graphgraph

Om du surfat en del kan jag varmt rekommendera Paulo som coachar LaPoints "level 3". Mest lärorika veckan surf i min korta surfkarriär i varje fall

Logga in för att svara
#110372 Svar: Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja? 9 år, 5 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Samma gäller Jao på La Point som coachar level 2 (och 3). Är lite tveksam till Portugal under sommaren men det är ju en annan fråga.

Logga in för att svara
#110374 Svar: Surfcamp i Portugal, vilket ska man välja? 9 år, 4 månader sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Jag kan rekommendera Peniche surfcamp.
Kul.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!