Facebook data

1
Video från helgens storm i Skåne o Västkusten
#108022 Video från helgens storm i Skåne o Västkusten 10 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

vimeo.com/channels/schiller/81321058
Var inte lätt att hitta rena vågor i 27-30 m/s så det blev en del bilkörande tyvärr…
Kommer snart med en rulle från där bilderna togs på Latte, Hart knocks, Vincent B, Henric Wolrath m fl… Stay tuned:-)
/Nicco

Ändrat av above_the_law
Logga in för att svara
#108026 Svar: Video från helgens storm i Skåne o Västkusten 10 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Kul att höra vågorna som du hittade!

Logga in för att svara
#108036 Svar: Video från helgens storm i Skåne o Västkusten 10 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Que?
Klicka på länken vet ja
Funkar ju inte som vanligt med tumnaglar och knappt heller med foton på den här sidan så då får det bli länkar….
Cheers!
IST skrev:

Logga in för att svara
#108041 Svar: Video från helgens storm i Skåne o Västkusten 10 år, 9 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

above_the_law skrev:
Que?
Klicka på länken vet ja
Funkar ju inte som vanligt med tumnaglar och knappt heller med foton på den här sidan så då får det bli länkar….
Cheers!
IST skrev:

Jag undrade inget och hade förstått allt för jag kan klicka. Jag hörde som sagt vågornas brus och vindens piskande som var härligt och ville berätta det för dig i och med att det var din video. Var jag för otydlig? Cheers!

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#108045 Svar: Video från helgens storm i Skåne o Västkusten 10 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Ah, jag trodde du menade lite ironiskt "att det var ju kul att höra att du hittade vågor" och att du inte sett länken.
Nu förstår jag:-)
Den här visar förhållandena bättre inklusive ljud och utan musik faktiskt.
www.facebook.com/photo.php?v=10152175100500802&notif_t=like
Annars brukar folk klaga när man inte tagit bort vind- och vågbruset faktiskt, ha ha:-)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!